Waar laat jij je smartphone?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LumosNox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:53

Bh.
Eventueel nog in een zacht hoesje.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:54

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:58

tinker_sally schreef:
https://dabo-design.nl/wordpress/paarde ... onhoesjes/

Ik heb een open telefoonhoesje die om mijn been gaat.
Werkt fantastisch,verschuift niet en kan er altijd zo bij.

He die had ik ook hier al neer gezet hihi.

Heb zelf een buideltasje van haar voor me vd. Erg goed gemaakt dus deze zullen ook goed gemaakt zijn.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 19:59

Shenavallie schreef:
Buiten dat ik zelf bewust geen smartphone heb, liet ik mijn mobieltje (gsm) gewoon in het zadelkastje liggen. Die zat op slot, dus niemand die er iets mee kon. Zie het nut nog steeds niet in van een telefoon meenemen in de rijbak. Met een buitenrit snap ik dat er mensen zijn die uit veiligheid eentje bij zich steken.

Zoals ik al eerder aangaf, rijd ik regelmatig alleen en komt het ook vaak genoeg voor dat er niemand thuis is bij de stal waar ik rijd. Daar staan 2 paarden en een shetlander :P
Het ligt afgelegen en als er iets gebeurd vind ik het wel prettig om een telefoon bij me te hebben zodat ik snel iemand kan bereiken. Je hoeft maar net verkeerd te vallen...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:01

8nnemiek schreef:
Ik heb de iphone se, dat is volgens mij de enige kleine moderne smartphone, en die maat is zo fijn! Dat ding past prima in mijn broekzak of borstzak.
En als het eens niet past dan zou ik idd voor een heuptasje gaan. Andere spullen zoals de hoevenkrabber en touwhalster heb ik in mijn zadeltas zitten.

Ik heb hem daar ook speciaal voor gekocht, past altijd :D

911Carrera

Re: Waar laat jij je smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:14

Mijn vorige telefoon kreeg ik nog wel eens ergens ingepropt, nu met de S8+ is dat feest voorbij. Heb zelf zitten denken aan een FlipBelt, of gewoon de goedkope versie via Ali. Moet nog even uitzoeken of die groot genoeg zijn voor mijn telefoon. Het blijft in ieder geval een lastige kwestie.. Meestal is er wel iemand op stal dus dan liet ik hem lekker in mijn kast liggen. Nu noodgedewongen omdat het dus nog nergens past.

Savannah_XxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:33

Ik gebruik zo'n heuptasje (dat ik door de lussen van mijn rijbroek haal waar normaal een riem door past, anders beweegt dit voortdurend) voor de buitenritten. Soms ook nog wel zo'n armband voor het hardlopen. Eventueel kan je een telefoonhoesje zoeken (of een soort sok) en deze met een musketonhaak aan je rijbroek vastmaken (dit deed ik vroeger omdat mijn zakken te klein waren)..

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:37

Ik heb ook een SE - en een flipbelt gekocht. Bevalt geweldig, soms ben ik al een uur van m'n paard af, zoek in naar m'n foon ... heb ik 'em gewoon bij me! Volgens mij is er een grote flipbelt voor de S8 of de Iphone 7. Moet er trouwens niet aan denken om altijd zo'n koelkast mee te moeten nemen..

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:41

Ik heb een Iphone 5s, ook een best kleine telefoon maar ik weet ook nooit waar ik hem moet laten. Als ik in de bak rij, kan ik hem wel laten liggen in de zadelkast (maar ik rijd bijna nooit in de bak :')). Met buitenrijden knoop ik vaak een jas om mijn middel en doe ik mijn mobiel gewoon in m'n jaszak. Of ik neem een rugzak mee met een flesje water etc.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:41

Marjoow schreef:
Shenavallie schreef:
Buiten dat ik zelf bewust geen smartphone heb, liet ik mijn mobieltje (gsm) gewoon in het zadelkastje liggen. Die zat op slot, dus niemand die er iets mee kon. Zie het nut nog steeds niet in van een telefoon meenemen in de rijbak. Met een buitenrit snap ik dat er mensen zijn die uit veiligheid eentje bij zich steken.

Zoals ik al eerder aangaf, rijd ik regelmatig alleen en komt het ook vaak genoeg voor dat er niemand thuis is bij de stal waar ik rijd. Daar staan 2 paarden en een shetlander :P
Het ligt afgelegen en als er iets gebeurd vind ik het wel prettig om een telefoon bij me te hebben zodat ik snel iemand kan bereiken. Je hoeft maar net verkeerd te vallen...

Eventueel een brievenbus aan de rijbak schroeven? Of een simpele bak met deksel? Dan ligt hij ook droog en meer binnen handbereik dan in een zadelkast.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:44

De nieuwe rijlegging van Harry's horse!! Ik ben echt helemaal fan! Deze heeft een diepe grote zak op de zijkant van je bovenbeen met rits! Wat een uitvinding. Eindelijk eens niet die vervelende broekzakken bij je heup/Lies knik gedeelte.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:45

Ik heb se spi belt maar dan de goedkope verdie van de halfords. Ideaal!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:47

Even een foto toegevoegd. bij de dubbele witte lijnen zit de rits.

Afbeelding

Tevens is hij niet zo duur en met silicone en zonder te verkrijgen!

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:55

Een hardlooparmband. Voel je bijna niet zitten hoor! Ik heb die van de Action en die was 2 euro.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:56

In de binnenzak van mijn bodywarmer! Ideaal, je hebt er geen last van maar kunt er zo bij als je gebeld wordt oid! :D

Even voor het idee: ik heb de samsung galaxy s6 edge plus. Een beste koelkast dus :P
Laatst bijgewerkt door Friesfanaat op 20-08-17 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:58

Ik rij bijna altijd met oortjes in en telefoon heb ik altijd in me kontzak ;)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:06

Op buitenrit in mijn jaszak. In de bak gewoon in mijn kast. In de bak heb ik dat ding niet nodig.

CowboyBilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 00:08

Gewoon uitgezet in mijn zadelkast, even een paar uur lekker zonder telefoon. :)

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 00:27

tinker_sally schreef:
https://dabo-design.nl/wordpress/paarde ... onhoesjes/

Ik heb een open telefoonhoesje die om mijn been gaat.
Werkt fantastisch,verschuift niet en kan er altijd zo bij.

Dat is nog eens een idee! dankjewel. Ik zat hier mee te lezen. Ik rijd met een body protector met meestal enkel tsgirt eronder; dus heuptasjes , aan arm etc zijn geen opties

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 00:53

Mandy_B schreef:
Even een foto toegevoegd. bij de dubbele witte lijnen zit de rits.

[ [url=m/Q0fQhW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tevens is hij niet zo duur en met silicone en zonder te verkrijgen!

Ben echt heel benieuwd naar deze rijbroeken.
Waar ik bang voor ben is dat ze afzakken en je continue aan het hijsen bent.
Heb jij deze broek zelf in gebruik en wat zijn jouw ervaringen?
Jammer ook dat er niet gewoon ook riemlusjes aanzitten.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 01:02

In de zomer laat ik mijn iPhone 7+ bijna altijd IN mijn rijbroek. Gewoon ter hoogte en op de plek van mijn broekzak, maar dan dus in mijn rijbroek. Werkt erg goed!
Ook wil ik 'm nog weleens in mijn sportbh doen, maar dan moet ik wel de goede aan hebben, anders houdt ie niet altijd.
's winters vaak in bodywarmer of vest.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:36

Ik rijd met zo'n hardloop-armband-ding én een buideltasje die dan nét niet onder mijn bodyprotector past, dus iedere keer dat ik mijn telefoon uit die armband moet pakken dan moet ik daarna afstappen om mijn telefoon er weer in te krijgen :') Kan niet wachten tot ik mijn bp af mag.

Cebelma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:01

Als ik met een jas of vest aan rijd doe ik hem standaard in mijn binnenzak. Maar als ik alleen in mijn t-shirt rijd leg ik hem gewoon aan de kant. Eerst deed ik hem altijd in mijn broekzak maar dat reed niet echt lekker. Af en toe kwam ik wel eens thuis en zat de afdruk van mijn telefoon gewoon op mijn been :+

cobyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:17

Ik heb een buiktasje van de Decathlon, gebruik ik voor hardlopen en paardrijden, ideaal en heb er geen last van

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:59

Ik wil mijn telefoon mee als ik alleen ga buitenrijden. Jaszak is prima, maar als het te warm is voor een jas (vroeger kwam dat nog wel eens voor :+ ) is een flipbelt echt superhandig!