Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinker_sally schreef:https://dabo-design.nl/wordpress/paarde ... onhoesjes/
Ik heb een open telefoonhoesje die om mijn been gaat.
Werkt fantastisch,verschuift niet en kan er altijd zo bij.
Shenavallie schreef:Buiten dat ik zelf bewust geen smartphone heb, liet ik mijn mobieltje (gsm) gewoon in het zadelkastje liggen. Die zat op slot, dus niemand die er iets mee kon. Zie het nut nog steeds niet in van een telefoon meenemen in de rijbak. Met een buitenrit snap ik dat er mensen zijn die uit veiligheid eentje bij zich steken.
8nnemiek schreef:Ik heb de iphone se, dat is volgens mij de enige kleine moderne smartphone, en die maat is zo fijn! Dat ding past prima in mijn broekzak of borstzak.
En als het eens niet past dan zou ik idd voor een heuptasje gaan. Andere spullen zoals de hoevenkrabber en touwhalster heb ik in mijn zadeltas zitten.
). Met buitenrijden knoop ik vaak een jas om mijn middel en doe ik mijn mobiel gewoon in m'n jaszak. Of ik neem een rugzak mee met een flesje water etc. Marjoow schreef:Shenavallie schreef:Buiten dat ik zelf bewust geen smartphone heb, liet ik mijn mobieltje (gsm) gewoon in het zadelkastje liggen. Die zat op slot, dus niemand die er iets mee kon. Zie het nut nog steeds niet in van een telefoon meenemen in de rijbak. Met een buitenrit snap ik dat er mensen zijn die uit veiligheid eentje bij zich steken.
Zoals ik al eerder aangaf, rijd ik regelmatig alleen en komt het ook vaak genoeg voor dat er niemand thuis is bij de stal waar ik rijd. Daar staan 2 paarden en een shetlander![]()
Het ligt afgelegen en als er iets gebeurd vind ik het wel prettig om een telefoon bij me te hebben zodat ik snel iemand kan bereiken. Je hoeft maar net verkeerd te vallen...
tinker_sally schreef:https://dabo-design.nl/wordpress/paarde ... onhoesjes/
Ik heb een open telefoonhoesje die om mijn been gaat.
Werkt fantastisch,verschuift niet en kan er altijd zo bij.
Mandy_B schreef:Even een foto toegevoegd. bij de dubbele witte lijnen zit de rits.
[ [url=m/Q0fQhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tevens is hij niet zo duur en met silicone en zonder te verkrijgen!
) is een flipbelt echt superhandig!