Ga idd ook maar een mail sturen wat de aanleiding was, wellicht kan ik mezelf op die punten verbeteren. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga idd ook maar een mail sturen wat de aanleiding was, wellicht kan ik mezelf op die punten verbeteren.
xxantha schreef:Ik begin aanstaande maandag met de opleiding Brons in Tilburg, zin in! Een mooie aanvullende uitdaging aangezien ik nu op F20+2 zit en er op onze manege (nog) geen fase Zilver verreden wordt.
Heeft er iemand hier een idee hoe veel/vaak je stage moet lopen voor de Fase Brons?
ivy_power89 schreef:Iemand die kan vertellen wat er zoal besproken wordt in het assesment?
Ik mag 6 december, maar heb geen ider wat mij te wachten staat
. Had het niet helemaal verwacht, gesprek was best pittig, vooral door mijn eigen zenuwen, maar ik ben heel blij dat het gelukt is!
Mijn gesprek ging heel goed, maar wachten op de uitslag was toch spannend. Ik adviseer jezelf goed in te lezen over de scala van de africhting, de takt in de verschillende gangen en wat je als jury graag wil zien in de B/L dus: stille aanleuning, juiste stelling, harmonie etc. En zeker van je zaak overkomen. Succes 6 december!
! Ik stond binnen 10 minuten weer buiten, ze weten snel genoeg wat voor vlees ze in de kuip hebben, en die mensen zijn allemaal heel aardig. Rdj94 schreef:Wie mag er nog meer de cursus volgens in Vinkega?
(weet iemand verder als de combinatie die je mee moet nemen allebei minimaal L moet zijn , of dat alleen het paard of alleen de ruiter ook voldoende is?)