Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Ik kreeg ineens een reactie via pb (van Divoza?) dat ik onduidelijk was in een van mijn posts, want als je die heel creatief leest dan zou je kunnen lezen dat Divoza mensen belazert door pakjes kwijt te maken.
Nog even ten overvloede; ik heb tot op heden nog nooit gehoord dat Divoza pakjes kwijtmaakt. Wel hoor ik continu over hoe de Divoza klantenservice in strijd met de wet handelt door stomweg tegen klanten te bewerend dat als zij geen zin hebben om iets aan productiefouten te doen, ze dit ook niet hoeven te doen. Dat is absoluut onwaar, tegen de wet en ja, een bedrijf dat dat onder klantenservice verstaat belazert zijn klanten tot en met. Dus nee, het probleem zit hem niet in de pakjes...
xyzutu2 schreef:Het lijkt mij logisch dat als je per pb zegt dat lezers volgens jou mijn post zó verkeerd kunnen lezen, ik ook in het topic nog eens verduidelijk wat er wel staat, want anders zou de verwarring voort blijven duren. Als het een serieuze angst was dan moet die ook juist in het openbaar nog een keer weggenomen worden.
huppelz schreef:Vervolg: laarzen zijn terug bij Divoza.
Zelf sturen zij de laarzen naar de producent. Als de producent de laarzen aan hen vergoed krijg ik mijn geld terug.
Over andere mogelijkheden is niet gesproken.