Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ingvdh schreef:Trix/Astrid werkt inderdaad door de week op afspraak, op zaterdag kan je gewoon langslopen.
Ik heb hele goede ervaringen met haar en meerdere van mijn vrienden ook.
vibabu schreef:In Haarlem bij Levada ruitersport kan je de niro's laten aanmeten. Ze heeft meerdere merken trouwens. Denkt met je mee en heeft goed tips en adviezen. Ooteman wil mij iets te graag verkopen.
Wesco schreef:Wat is je budget voor laarzen? Anders is Celeris ook een optie. Deze kunnen aan huis komen en maken laarzen op maat.
Zhads schreef:Iselda schreef:In welke prijsklasse moet ik denken voor Celeris?
Heb even snel voor dressuurlaarzen gekeken, zit rond de €500 en €600
badeendje schreef:Ah en via een kortingsactie met 25% eraf kan je laarzen van 300 voor 225 aanschaffen, dat is misschien nog net te doen?

Iselda schreef:badeendje schreef:Ah en via een kortingsactie met 25% eraf kan je laarzen van 300 voor 225 aanschaffen, dat is misschien nog net te doen?
Dat is wel te doen ja, maargoed als het 300 wordt is het ook geen ramp. Maar liever niet![]()
Heb gelukkig nog wel wat spaargeld om op terug te vallen, vind goede laarzen wel heel belangrijk. Hopelijk lost dat ook gewoon een aantal problemen op
Edit: Maar Lollieloes, heb je t over een specifieke winkel of niet?
Edit 2: Ik heb inmiddels mijn budget ook wel beetje bijgesteld, ben erachter dat het onder de €200 bijna niet lukt, of ik moet veel geluk hebben. Dus ik ga beetje uit van €300-€350, daar moet ik wel iets voor kunnen vinden denk ik toch (hoop ik!)
Daarnaast ook naar Trixsports in Castricum. Zo kunnen zij mij helpen met de juiste maten. sureido schreef:En die bruine van mountain horse?
Celeris zijn die van 500-600, kun je zelf kiezen; staat op hun site! Maar er is hier ook een lopend Celeris topic waar prachtige laarzen voorbij komen: vind je meteen ook meer info!