Koper schreef:[naam] stuur d'r maar hier heen. Mijn [ras] geeft cursussen "hoe verzwaar je jezelf inwendig met hooi".
Hier valt het nog redelijk mee!
Er is wel enorm veel regen gevallen en het waait nu wel wat, maar nog niet echt gek.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ze willen ook niet naar binnen, staan gewoon met de kont tegen de regen in. Buitenbak is droog en dan moet er heel wat meer vallen wil die nat worden.
. de 2 geef ik eten en leg hun voer klaar. ik zet ze niet buiten aangezien ze vandaag vrij hebben en het overal een modderpoel is op stal ( qua paddocks) . mijn verzorgpaardje ga ik dressuurmatig rijden. ik ga weer verder met stelling en laag lopen wat ze nu al ontzettend goed doet. verder ga ik vanavond op de manege in de carrousel rijden. dat is gelukkig wel binnen. ik ga ook nog een video opnemen voor 10 dingen die je kunt doen bij je paarden met slecht weer. houd me youtube kanaal dus ook goed in de gaten: uniteamx .
Steffiee_ schreef:Mijn verzorgpaarden (shetlander & fries) staan lekker een dagje binnen..
Heb ze vanmorgen een uurtje buiten gehad terwijl ik aan het uitmesten was, maar ze bleven zo voor het hek staan schrapen dat ze naar binnen wilde.. Dus staan nu lekker met flink wat hooi op stal, en behoorlijk tevreden waren ze
Picasso schreef:Steffiee_ schreef:Mijn verzorgpaarden (shetlander & fries) staan lekker een dagje binnen..
Heb ze vanmorgen een uurtje buiten gehad terwijl ik aan het uitmesten was, maar ze bleven zo voor het hek staan schrapen dat ze naar binnen wilde.. Dus staan nu lekker met flink wat hooi op stal, en behoorlijk tevreden waren ze
Zelfde hier: watjes...

Ze kunnen zelf bepalen of ze binnen of buiten staan.