Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shayla schreef:Hier al ruim 10 jaar Ariat, gemiddeld 2 a 3 jaar doe ik er mee. En dan gooi ik ze weg omdat het voetbed niet goed meer is. Schoen zelf mankeert dan niks aan.
En heel eerlijk.....af en toe maak ik ze schoon, maar als dat 2x gebeurd is het veel....En dan is het nog met een doek en wat water.....vraag zien ze hier nooit .
Annem84 schreef:Heb je rechtsbijstand? Jij bent namelijk een overeenkomst met epplejeck aangegaan bij de aankoop en niet met ariat.
Je mag aannemen dat een schoen langer meegaat dan een half jaar. Dus volgens mij sta je gewoon in je recht en moet epplejeck je helpen.

liedjuh2 schreef:Mijn Ariats waren na een maand of 3 ook stuk.
Naar Divoza gegaan en die hebben ze opgestuurd. Wat bleek, ik heb een hoge wreef en daar zijn ze niet op gemaakt en daarnaast zijn ariats voor smalle voeten. Ik heb niet eens hele brede voeten maar schijnbaar toch te breed voor ariats. Voor mij dus niet meer van hun merk.
Ik was overigs bij Divoza, maar kreeg direct cadeaubonnen als tegoed. Vind dat Divoza wat dat betreft sowieso goede service heeft.