Op zoek naar warme schoenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrittS

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:31

Hier al winters tevreden met ANWB outdoorlaarzen, vaak ook leuke aanbiedingen :j

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:19

BrittS schreef:
Hier al winters tevreden met ANWB outdoorlaarzen, vaak ook leuke aanbiedingen :j

Ik ben ook blij met mijn anwb laarzen, maar ze écht niet mest en urine bestendig. Het stiksel lost op en het leer wordt poreus. Ik spreek uit ervaring, heb een paar 'verpest' door ermee door de drek te lopen (winterpaddock = modder met mest urine erdoorheen).

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:31

jorretje schreef:
BrittS schreef:

Ik ben ook blij met mijn anwb laarzen, maar ze écht niet mest en urine bestendig. Het stiksel lost op en het leer wordt poreus. Ik spreek uit ervaring, heb een paar 'verpest' door ermee door de drek te lopen (winterpaddock = modder met mest urine erdoorheen).

Ik hoef niet te mesten :D We hebben een mooi verhard pad door de paddock dus weinig last van :Y)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:44

Ik heb mijn nieuwe jodhpurs binnen! :D Eens kijken of ik morgen warme en droge voeten hou op stal en in de wei. :=

Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:36

Ik had net droge voeten en geen koude voeten. :D Heb mij net lekker nat laten regen tijdens een kort rondje buiten. := Volgende keer maar regenbroek ipv rainlegs. :')

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 19:37

Oh heerlijk Bagheera_206! Waar heb je deze schoenen besteld?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:46

Bij Atorka Ruitersport:
https://www.atorka.nl/contents/nl/p6_Gr ... tline.html

Ik had wel 10% korting ivm een vorige bestelling. Voor dat bedrag een prima jodhpur. :) Alleen heb ik de maat 39/40 besteld zonder te passen. Mss had ik ook nog wel de 38 gepast, maar nadat ik ze vandaav aan had is 39/40 eigenlijk ook best prima. Ik heb zelf maat 39M bij mijn stalschoenen, jodhpurs en rijlaarzen van Ariat.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:20

Leonie_M schreef:
Iets boven budget. Maar wel heerlijk warm.

http://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/sc ... aloma.html

Deze laarsjes heb ik ook! Gaan nu de tweede winter in en vind ze ideaal. Ik heb ze in het zwart. Spray ze af en toe in met waterdicht spul maar ze houden zich prima, ook met uitmesten.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:57

Ik ben er achter gekomen dat warme sokken misschien nog wel belangrijker zijn dan warm schoeisel.
Sinds kort draag ik dus merino sokken, sindsdien veel minder vaak last van koude voeten en voeten worden ook niet meer zo intens koud en/of warmen weer sneller op.
Sinds het dragen van merino sokken stap ik met warme voeten mijn nest in, heerlijk!!

Derhalve ook maar een merino hemd gekocht, ik ben er heel blij mee!!!!
En dunne merino handschoenen die ik als liner handschoen kan gebruiken, maar ook zo aan kan schieten als ik koude handen heb.

Marow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 21:01