Leuke heren rijbroek ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Leuke heren rijbroek ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:34

Ik heb zojuist mijn winterrijbroek binnen gekregen! Het is zo een softshellstofje wat winddicht en water afstotend is. Niet waterdicht. Hij pas helemaal goed! :D Hij is zwart met een bruin stikseltje met kunstleren zitvlak.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:14

FokkoGVR schreef:
Ik ben een grote ruiter met maat 54. Ik liep ook aan tegen moeilijk vindbare en slecht passende broeken. Vond een prettig zittende met leren zitvlak van HKM, was een winkeldochter en hing er al een tijdje, maar deze wordt niet meer gemaakt. Heb later een iets ander model nabesteld en die zit ook lekker, maar mis het leren zitvlak. Is de keus in Duitsland echt beter en waar moet je zijn, de grotere in Bremen of de kleinere zaak om de hoek?

Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend rijdt ook en herenkleding is inderdaad een drama. Laatst heeft hij bij Ooteman in de opruiming kunnen slagen voor een rijbroek en polo's. Maar hij wil wel graag effen broeken zonder opdruk.
Afgelopen jaar wilde hij een nieuw wedstrijdjasje. Drama hier in NL of ze waren niet wat hij zocht of het was €400+. Wij zijn uiteindelijk naar Schockemolle in Dld geweest. Daar was zoveel meer keus en qua prijs ook net wat lager dan in NL.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:16

Mijn winterrijbroek komt ook rechtstreeks bij de fabrikant uit Duitsland vandaan. :D

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:18

annelieke92 schreef:
FokkoGVR schreef:
Ik ben een grote ruiter met maat 54. Ik liep ook aan tegen moeilijk vindbare en slecht passende broeken. Vond een prettig zittende met leren zitvlak van HKM, was een winkeldochter en hing er al een tijdje, maar deze wordt niet meer gemaakt. Heb later een iets ander model nabesteld en die zit ook lekker, maar mis het leren zitvlak. Is de keus in Duitsland echt beter en waar moet je zijn, de grotere in Bremen of de kleinere zaak om de hoek?

Ik kom even binnenvallen. Mijn vriend rijdt ook en herenkleding is inderdaad een drama. Laatst heeft hij bij Ooteman in de opruiming kunnen slagen voor een rijbroek en polo's. Maar hij wil wel graag effen broeken zonder opdruk.
Afgelopen jaar wilde hij een nieuw wedstrijdjasje. Drama hier in NL of ze waren niet wat hij zocht of het was €400+. Wij zijn uiteindelijk naar Schockemolle in Dld geweest. Daar was zoveel meer keus en qua prijs ook net wat lager dan in NL.

Wat zit die schockemolle precies? Hebben ze ook een site?
Met mijn zoon t zelfde probleem :)
Als t echt de moeite waard is, wil ik best eens naar Duitsland met hem rijden

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:50

Münsterlandstraße 1, 49439 Steinfeld (Oldenburg), Duitsland

Mijn Duits is niet geweldig maar ik geloof dat het deze is :+

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:48

Oei, ik zou het eigenlijk niet weten. Volgens mij was het in de buurt van Bremen. Mijn
vriend heeft toen alles uitgezocht. Ik ben alleen maar meegeweest en heb er niet opgelet. Zal het hem eens vragen.