Anoniem schreef:Dat denk ik dus ook,hahaha.....misschien eerste keer even iemand vragen.
ga eens rondzoeken.
Ik woon vlakbij jou en scheer voor anderen. Scheer vaak bij ijslanders model 10, die staan altijd zonder deken en dat gaat prima
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je kan ook je pony heel de winter op het land te laten staan maar er is geen beschutting en geen bomen dus dan zou ik een deken moeten gebruiken. De pony die ik wil huren staat nu alleen maar in stal. (Ze heeft wel een tijdje op het land gestaan maar dat is al een hele tijd geleden) Ik ben bang dat ze niet heel het jaar lang in de wei kan staan en ze heeft nu ook een dunne vacht. Ik ben echt radeloos dus advies is zeker welkom!!
) maar dat gedoe met die dekens heb ik ook niet zon zin in. Nu heb ik er door ziekte al 7 maanden niet opgezeten maar hoop dat we binnenkort weer kunnen oppakken.
Anniick schreef:Ik ben er ook over aan het nadenken voor komend seizoen. Alleen mijn paard van 16 heeft de afgelopen 10 jaar wel onder dekens gestaan (0-300grams). Is ie dan niet al 'gewend' aan dekens/kan die dan nog wel een goede wintervacht aan maken?
Arabesk schreef:Endurance paarden hier. Altijd buiten geen deken niet scheren. Geen probleem met trainen.
daarna vond ik haar meteen een stuk pittiger kijken. Ik denk dat het oplucht! Nu een regen deken met daaronder een onderdeken van 100 gram