Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pandora2 schreef:http://www.kiesdejuistesportbh.nl Echt top bh's en supergoede service !
Misschien is het al genoemd, heb niet alle reacties gelezen

Iris82 schreef:Jeetje dat kan wisselen.
Ik heb 80E en ik wilde je dus net die van HKM level 3 aanraden.
Maar goed: als je dus voor het nog heftige werk gaat dan zou ik een shock absorber kopen.
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... oCR7bw_wcB
zelfs met mijn(achteraf gezien) Cup H had ik weinig last met paardrijden
nu noemde ik hem ook niet voor niets m'n harnas
Dan maar een goede sportbeha he.
hoewel het mij met eerder 63 kilo bij 1,74 en 70g werd aangeraden en ook hielp. Boven de 60 kilo krijg ik te grote borsten. Niet omdat ik te zwaar zou zijn maar vanwege mijn Verhoudingen, heb ook rugklachten. Maar jij hebt denk ik een heel andere bouw. Ik hou er nu over op, het helpt je toch niet.
Skyefate schreef:Weer leuke suggesties! Enkel dat van afvallen snap ik niet - dat is namelijk exact mijn probleem. Ik ben slank van statuur, weeg 60 kilo en meet 1m69, en mijn borsten zijn een beetje te groot voor mijn ribbenkast. Toen ik mijn check-ups nog regelmatig kreeg voor scoliose raadden ze me zelfs aan om bij te komen, dat het een beetje werd gelijkgetrokken, moest ik geluk hebben. Maar ik voel me goed in mijn lijf, dus dat kunnen ze op hun buik schrijvenDan maar een goede sportbeha he.
Rintah, ben je echt tevreden met die van decathlon? Ik vind die er altijd zo flimsy uit zien
Als het een nepperd is dan niet halen, maar volgens mij is dit gewoon een echte. Het ging me in ieder geval om dit model, niet om waar die vandaan komt
. Zapje schreef:Ok, dan zit ik er blijkbaar naast! Dacht echt dat 85 onder de bredere maten viel. laat dat afvalverhaal maar zitten danhoewel het mij met eerder 63 kilo bij 1,74 en 70g werd aangeraden en ook hielp. Boven de 60 kilo krijg ik te grote borsten. Niet omdat ik te zwaar zou zijn maar vanwege mijn Verhoudingen, heb ook rugklachten. Maar jij hebt denk ik een heel andere bouw. Ik hou er nu over op, het helpt je toch niet.
Ik hoop dat je een oplossing vind!
Al kan het natuurlijk nooit kwaad om opnieuw je maat te bekijken. Je maten veranderen nogal eens in je leven! 
Sannens schreef:Ze kan ook gewoon een brede bouw van boven hebben.Al kan het natuurlijk nooit kwaad om opnieuw je maat te bekijken. Je maten veranderen nogal eens in je leven!
Zelf heb ik een super fijne sportbh van de livera. Maar ik kan die niet meer vinden op hun website, dus mogelijk niet meer te bestellen.
Moet je je inbeelden dat ik vroeger B droeg. Het ligt een beetje op het randje - Ik zit op 22.5 cm dus het valt er wat tussen. Toch eens gaan shoppen zaterdag denk ik. Skyefate schreef:Weer leuke suggesties! Enkel dat van afvallen snap ik niet - dat is namelijk exact mijn probleem. Ik ben slank van statuur, weeg 60 kilo en meet 1m69, en mijn borsten zijn een beetje te groot voor mijn ribbenkast. Toen ik mijn check-ups nog regelmatig kreeg voor scoliose raadden ze me zelfs aan om bij te komen, dat het een beetje werd gelijkgetrokken, moest ik geluk hebben. Maar ik voel me goed in mijn lijf, dus dat kunnen ze op hun buik schrijvenDan maar een goede sportbeha he.
Rintah, ben je echt tevreden met die van decathlon? Ik vind die er altijd zo flimsy uit zien