Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bigone schreef:SuzanH schreef:Wat vervelend voor je dat je zo een paard hebt gekocht. Als je zes maanden garantie hebt dan heb je die ook echt en zal ik anders rechtsbijstand aanvragen oid.
In werkelijkheid kunnen dingen wel anders uit pakken, ben zelf ook belazerd met een paard. 9 van de 10 paarden die gekocht worden blijken achteraf toch niet een goede match of naar de slacht te moeten ect. Lastige is dat het altijd zo'n ja en nee spelletje wordt.
Sterkte ermee!
Dat is wel heel erg veel, enkele keren gaan rijden en heel goed zelf laten keuren en dan kan ik me niet voorstellen dat het negen van de tien keer mis gaat, dan stonden er wel duizenden van deze topics op bokt.
fante schreef:Babootje schreef:Wil of kan de veearts die de gebreken geconstateerd heeft dat niet doen dan? Maakt niet uit of het een veearts is in NL of Belgie.
Jawel heeft dat gedaan.maar de verkoper geloofd het niet.hij denkt dat wij corrupt zijn.als er 1 iemand corrupt is is hij het wel.
fante schreef:Na 2,5mnd is eindelijk alles rond.met een brief van de advocaat heb ik mijn centjes terug.nu word het meer of 2 controles als we een nieuwtje vinden en een vast contract van een jurist.
Iedereen bedankt voor de hulp