Is dit een aantrekkelijk idee?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:05

Het concept klinkt zeker interessant! Ik vind alleen de prijs voor een hele week niet in helemaal in verhouding tov een weekend, vaak zijn de weekenden tuurlijk het makkelijkst verhuurd. Zie je een weekend dan als vrijdag tm zondag of alleen zaterdag en zondag? Voor vrijdag tm zondag zou 250 tov 750 voor een hele week voor mijn gevoel niet in verhouding liggen.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:42

Heel aantrekkelijk idee, maar hoe ga je aan klanten komen? Praat voor je er aan begint met mensen die je kunnen vertellen hoe je zoiets in de markt zet. Hier op bokt zit iemand wiens naam ik niet meer weet, maar de naam van hun accomedatie is "het Peelhuis" misschien kun je contact opnemen daar en eens gaan praten over hoe je dat nou doet, ga er eens kijken. Er zijn in Nederland heel veel van dit soort gelegenheden, ga kijken, praat met mensen. Zoek iemand met ervaring in marketing en marktgericht denken...
Je zou namelijk de eerste niet zijn die een prachtige accomodatie heeft (een hoop schulden) en geen klanten. Denk eerst aan je klanten, die moeten namelijk betalen, daar leef je van.

friesiszwart

Re: Is dit een aantrekkelijk idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:00

ik organiseer regelmatig een weekendje of week voor een groep ruiters en paarden. maar bij een budget boven de 250,00 euro merk ik dat veel mensen afhaken. Dit is dan all in voor ruiter en paard, stalling bodembedekking, weiland en voor de ruiters een luxe locatie, toeristenbelasting en maaltijden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:26

friesiszwart schreef:
ik organiseer regelmatig een weekendje of week voor een groep ruiters en paarden. maar bij een budget boven de 250,00 euro merk ik dat veel mensen afhaken. Dit is dan all in voor ruiter en paard, stalling bodembedekking, weiland en voor de ruiters een luxe locatie, toeristenbelasting en maaltijden.

Het verschil zit 'm in de wet op de grote getallen........

Je kan het aanbod van TS niet vergelijken bij jouw weekenden of die van de NVVR. Daar komt een ander publiek op af.
Niks mis mee, voor beide groepen moeten er mogelijkheden zijn.

mrie

Re: Is dit een aantrekkelijk idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:10

De bokkert waar ik het over had heet Noppert, haar accommodatie Peelhoven.. Google is your friend