Want én ik kom terug voor de prijsuitreiking én drink dan nog iets....
Mijn vraag is beantwoord dus wat mij betreft slotje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ilona_Mambo schreef:Ik wacht altijd tot mijn punten er zijn en als ik dan niet in de prijzen dit ga ik gewoon naar huisHeb ik wel prijs blijf ik wel tot de prijsuitreiking, gelukkig duurt het hier in de buurt meestal niet heel lang.
tenzij het zo lang duurt en ik in tussentijd het paard wel kan wegbrengen. Ik wacht sowieso altijd op mijn protocol naar dat is nooit langer dan een half uur. Als ik dan nog wel in de prijzen zit en het duurt nog zo'n 2 uur dan breng ik paard lief wel naar huis en bel ik naar de vereniging of ik nog prijs heb. Zo ja dan ga ik terug en zo nee dan blijf ik thuis 
.
) duurt n dag gewoon lang. Wedstrijden zijn al minstens een uur rijden. En t systeem van meerdere ringen kennen ze niet, dus niets ring 1 binnen en 10 minuten later ring 2, laden en naar huis. Wat dat bereft is men in NL wel verwend hoor.
iw2015 schreef:Ik vind dat de term fatsoen ook wel genoemd mag worden. Iets dat ik toch veelal mis want het zal niet de eerste keer zijn dat mensen als ze niet in de prijzen vallen gewoon weggaan en niet het fatsoen hebben nog even te blijven. Doet mij een beetje denken aan een voetbalwedstrijd waar sommige bezoekers al 10 minuten voor het einde, onder de noemer "file voor zijn", weggaan en niet afwachten tot het laatste fluitsignaal.