Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jorretje schreef:bedanktIk heb Petrie (Perfect) laarzen. Gewoon simpele degelijke laarzen. Inlopen is even au en flink blauw in de knieholte, maar een hakverhoger scheeld een hoop. Als ze eenmaal ingezakt zijn zitten ze goed en je zit er echt stevig mee op het paard. Ze zijn makkelijk te onderhouden. Volgens mij is dat model (perfect) alleen niet meer te krijgen
OneFellSwoop schreef:Cavallo Junior Jump! Jaaaaaren geleden gekocht, passen nog steeds. Alleen in de hoogte wat aan de korte kant, maar dat valt niet op. Het zijn sportieve laarzen met een kort stukje veter, een rits tot aan de onderkant en een stukje dat elastisch is. Heb er alleen ooit een nieuwe rits in moeten zetten maar verder zien ze er na een poets beurt uit als nieuw.
Zou nu eerder gaan voor een mooie dressuur laars, lekker hoog met een flinke dressuurboog. Maar dan zou ik deze houden voor het springen, crossen of buiten rijden. Die ik nu heb staan overal bij, stijve dressuur laarzen vind ik toch moeilijker combineren!
roosje2003 schreef:OneAndOnlyx schreef:haha bedankt voor je reactie ik ben iniedergeval niet van plan om er lang mee t lopenIk heb EJ eigen merk rijlaarzen en maak ze 1x in de maand schoon en vet ze in met Petrie schoonmaak en invet en vind ze géwéldig. De eerste dag liepen ze echt crap maar die dagen daarna gingen ze steeds lekkerder zitten en ik ben verliefd. Lang ermee wandelen zou ik je niet aanraden, zeker niet met enkelsokjes.. Ik heb er ooit 7 km mee naar huis gelopen en het huilen stond me nader dan het lachen maarja het zijn niet voor niks RIJ-laarzen hahah. Ik heb er wel laarzenspanners van de action in, zodat ze mooi blijven maar dat is meer omdat ik zoiets heb van ik wil ze lang mooi houden :p.
lotje_elmo schreef:Wss gaat iedereen me nu uitlachen maar ik rij al 2/3 jaar iedere maand 1/2 keer wedstrijd op mijn decathlon laarzen van 70 euro en ze zijn nog super mooi!
[ [url=m/ZiUQ0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren ze vorige week
Ik maakte een foto omdat ik ze wilde verkopen. Totdat ik de prijzen zag van andere laarzen dan spaar ik nog wel even...
roosje2003 schreef:lotje_elmo schreef:Wss gaat iedereen me nu uitlachen maar ik rij al 2/3 jaar iedere maand 1/2 keer wedstrijd op mijn decathlon laarzen van 70 euro en ze zijn nog super mooi!
Dit waren ze vorige week
Ik maakte een foto omdat ik ze wilde verkopen. Totdat ik de prijzen zag van andere laarzen dan spaar ik nog wel even...
Haha ik lach nu stiekem tochMaar zijn ze fijn?
roosje2003 schreef:Wss gaat iedereen me nu uitlachen maar ik rij al 2/3 jaar iedere maand 1/2 keer wedstrijd op mijn decathlon laarzen van 70 euro en ze zijn nog super mooi!
Dit waren ze vorige week
xxxmh schreef:http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5249.html
Ik heb nu al zo'n 2 jaar de ej excellent. Laarzen zitten heerlijk! Alleen doordat het leer zo soepel is zijn ze bij mij veel te wijd geworden (lees: m'n hand past tussen m'n kuiten en laars terwijl ik ze kocht ze straks zaten). Ik verzorgde m'n laarzen goed maar worden nu wel steeds doffer.. ik ga nu voor de Petrie melbourne of de padova. Maar ik denk zelf de padova vanwege het soort leer. Even wachten op kortingsactie bij de epplejeck haha!
Welshponyfan schreef:Ik had eerst de Donna rijlaars lak(niet echt leer), superfijne laarzen, heb ik heel lang mee gedaan.
Nu heb ik De Niro's, zat boven mijn budget maar ik heb ze van een kennis overgenomen(waren nog geen 10 keer gebruikt) dus waren ze veel goedkoper.![]()
edit; Heb erg slechte ervaring met QHP laarzen. En ik ben niet de enige, ik hoor er meer mensen over..
lotje_elmo schreef:roosje2003 schreef:Wss gaat iedereen me nu uitlachen maar ik rij al 2/3 jaar iedere maand 1/2 keer wedstrijd op mijn decathlon laarzen van 70 euro en ze zijn nog super mooi!
Dit waren ze vorige week
Haha ik lach nu stiekem tochMaar zijn ze fijn?
roosje2003 schreef:Mnon1994 schreef:De nero! Heerlijke laarzen!
En voor training heb ik ej eigenmerk met de witte boog.
Thx alleen de training laarzen kan ik niet vinden heb je een Linkje
Maris schreef:Als je idd korte benen hebt met een behoorlijke kuit vallen gelijk al heel veel merken af waarschijnlijk. Of je moet maatwerk laarzen bestellen, maar dat wordt waarschijnlijk te duur.
mountain horse heeft misschien ook wel laarzen die kort en breed zijn. Wel van dat meer sportieve model, net zoals bij de Declathon. Die MH laarzen hebben wel een geweldig voetbed waarop je echt de hele dag kan lopen. De stoere MH laarzen vallen wel groot uit van voetmaat. Ik had met maat 38,5 MH laarzen in maat 37! In begin een beetje krap, maar dat was snel opgelost.
Hier een maattabel van een aantal MH laarzen : http://mountainhorse.se/nl/rijlaarzen-j ... -jodphurs/
nutmeg schreef:Ik heb zelf laarzen (en jodphurs) van Ariat, de laarzen om te rijden en de jodphurs als stalschoenen![]()
Ze zijn wel ietsjes duurder maar oh zo fijn, hoewel bij de laarzen na bijna anderhalf jaar de binnenvoering van stof wel een beetje weg is zou ik ze alsnog aan iedereen aanraden. Ze zitten zalig en passen nog even goed als toen ik ze kocht. Bij mij op stal loopt bijna iedereen erop, zo fijn zijn ze.
https://www.divoza.com/nl/ariat-bromont ... An1q8P8HAQ