Decathlon

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 12:40

amyblub schreef:
safina schreef:
Laatst wat caps gepast. Ze zien er leuk uit en kosten weinig. Maar helaas, ik vond het echt dramatisch! Wat zitten die dingen rot! Normaal draag ik een Uvex en dat zit echt 1000x beter.

Daar betaal je dan ook voor, de caps van Decathlon kosten tussen de 20 en de 50 euro, een Uvex cap is al gauw >100 euro.

Klopt. De mijne was bij aankoop zelfs het dubbele. Heerlijk, ik vergeet soms dat ik hem op heb! Maar die van decathlon zitten bij mij ook veel beroerder dan een goedkope HH-cap hoor!

Wie wil ervaren hoe een decathloncap zit, moet een nieuwe keukenmachine kopen en de piepschuimverpakking op het hoofd zetten. Dat komt aardig in de buurt. :+

amyblub

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 18:45

safina schreef:

Klopt. De mijne was bij aankoop zelfs het dubbele. Heerlijk, ik vergeet soms dat ik hem op heb! Maar die van decathlon zitten bij mij ook veel beroerder dan een goedkope HH-cap hoor!

Wie wil ervaren hoe een decathloncap zit, moet een nieuwe keukenmachine kopen en de piepschuimverpakking op het hoofd zetten. Dat komt aardig in de buurt. :+[/quote]
Ben het wel met je eens haha, heb een decathlon cap gehad maar zou ze idd niet aanraden, zeker als je je bedenkt dat je voor 25 euro meer een fijne cap kunt kopen bij de epplejeck :)

Zoe_97

Re: Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:49

Cap ligt gewoon aan de vorm van je hoofd hoe die zit hoor. De dure merken (uvex, samshield...) zitten bij mijn hoofd vreselijk terwijl een decathlon cap wel goed zat. Ik gebruik ook veel van de rijkleding en die zit echt prima.

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 19:07

Zoe_97 schreef:
Cap ligt gewoon aan de vorm van je hoofd hoe die zit hoor. De dure merken (uvex, samshield...) zitten bij mijn hoofd vreselijk terwijl een decathlon cap wel goed zat. Ik gebruik ook veel van de rijkleding en die zit echt prima.

Ga binnenkort als ik er ben gewoon even passen, hoor veel wisselende reacties. Ben benieuwd haha

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 19:08

amyblub schreef:
safina schreef:

Wie wil ervaren hoe een decathloncap zit, moet een nieuwe keukenmachine kopen en de piepschuimverpakking op het hoofd zetten. Dat komt aardig in de buurt. :+

Ben het wel met je eens haha, heb een decathlon cap gehad maar zou ze idd niet aanraden, zeker als je je bedenkt dat je voor 25 euro meer een fijne cap kunt kopen bij de epplejeck :)[/quote]

Daar heb je wel gelijk in ja, ga binnenkort weer is een keertje terug om te passen.. HH caps zitten bij mij niet lekker helaas.. Samsfield zit geweldig maar is voor mij gewoon niet te betalen helaas :(

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 19:09

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 19:10

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:03

Ik heb ze toevallig vandaag even gepast in Apeldoorn, en heb er uiteindelijk geen gekocht. Vind het erg lompe caps waarin het lijkt of mijn hoofd extreem groot is haha!
Ze zijn wel mooi, maar ik heb er liever een die niet zo lomp is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:15

Ik vind de Decathlon ook heel fijn. Voor zowel paardenspullen als gewone sportkleding.
Heb enorm veel sportbroeken, shirts en bh's van ze (mijn vriend heeft er gewerkt) en die gaan al een tijd mee en nog steeds niks versleten. :))

Voor mijn paard heb ik alleen een dekje die ik nu veel gebruik, fijn ding! Ik heb ook een cap van ze, voornamelijk voor wanneer het regent gekocht, die andere droogt minder snel. Hij bevalt me best goed, dus die wordt ook steeds vaker gebruikt. :) Ik vind hem niet vervelend zitten, maar hij geeft je inderdaad wel een beetje het Calimero effect.

MCharlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:01

decatlon is inderdaad een goede winkel in verhouding met kwaliteit is de prijs inderdaad zeer gepast.
maar ik vind de spullen van de decatlon gewoon niet mooi. maar smaken verschillen. de zwepen ,sporen en andere kleinigheden vind ik wel oké. :)

Rainbow_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:43

Ik heb m'n laarzen, broek en cap daar vandaag getoverd. Prima spul als je niet elke week rijd.

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:48

Rainbow_L schreef:
Ik heb m'n laarzen, broek en cap daar vandaag getoverd. Prima spul als je niet elke week rijd.

*\o/*

Uit je hoge hoed? :?

Rainbow_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:53

safina schreef:
Rainbow_L schreef:

*\o/*

Uit je hoge hoed? :?

Ja. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:15

Ik vind de kwaliteit toch niet zo geweldig bij Decathlon :n .
Twee maanden terug een zweepje gekocht, ik dacht: wat kan daar nou stuk aan gaan? De knop dus, die laat nu al los. Rugzakken van daar gaan ook niet zo lang mee bij mij. Ik koop er wel fleecevestjes enzo.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:25

Ik heb al jaren rijbroeken, fleecevesten en polo's van de Decathlon. Dit vind ik wel goede kwaliteit. Laatst zat in mijn lievelingsbroek een gat bij mijn bil, deze broek was 4/5 jaar oud dus best lang volgehouden al zeg ik het zelf (laatst van EJ huismerk rijbroek gekocht en die ziet er nu al gebruikt uit).
Kortom ik ben tevreden over de kleding, de rest heb ik geen ervaring mee.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:32

De verhouding prijs kwaliteit is echt heel erg goed. Broeken van 80 euro zijn soms wel beter maar daar is de verhouding minder goed. Ik ga bij de decathlon, als de pasvorm goed is, een cap kopen, ik plan ook nog een zweepje te kopen en heb meerdere broeken, een halsterset en een dekje.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:35

Ik ga zometeen naar Amsterdam voor de decathlon. Ik wil 2 nieuwe rijbroeken.

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:15

Ik was laatst bij de decathlon, maar ik vond de broeken helemaal niet meer zo goedkoop! Ja de basics wel

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:06

Maar volgens mij zijn ze goedkoper dan de epplejeck

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:10

Ja dat zeker! Maar ik was er een tijd niet geweest dus ik schrok een beetje

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:20

2 rijbroeken van gehad, waren na een halfjaar helemaal uitgelubberd en ongeveer 2 maten groter. :+
Ik reed er toen wel 3/4x per week mee.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:40

Ik ben heel blij met mijn decathlon spullen, en dat zijn er door de jaren heen toch al heel wat geweest. Eigenlijk is een zadel volgens mij het enige dat ik daar nog niet heb gekocht :+

Wil je absolute top, blijf er dan alsjeblieft weg, maar als je nu eenmaal niet het budget hebt voor pikeur, eskadron en kieffer, dan is het zeker de moeite waard om eens te gaan kijken :)

Ze hebben heel goedkope basisspullen, maar sinds een paar jaar hebben ze een ruimer aanbod waarin ook gekeken wordt naar wat er leuk uitziet. Die broeken en dekjes heb je inderdaad niet meer voor 10€ (alhoewel... tijdens de solden wil dat nog wel eens lukken), maar zijn nog steeds goedkoper dan alle andere ruitersportzaken die ik hier in de buurt ken.

Ik ben vooral erg blij met de dekens, prima spul, past goed op zowel mijn haflinger als mijn kwpn'er, en helemaal niet duur.

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:55

Ik werk zelf ook bij de Decathlon op de ruitersportafdeling (heaven on earth, maar zeer gevaarlijk voor je portemonnee) en ben doorgaans wel enthousiast over hun spullen. Vooral hun dekjes vind ik super! Bijna alle singelstoten en lussen zijn voorzien van klitteband waardoor ze super makkelijk onder het zadel te maken zijn. Daarnaast nemen ze ook super fijn zweet op! Ik rij een echte teddybeer in de winter en die zweet soms best wel en dat is erg fijn met die dekjes :)

Wat betreft de caps (die ik hier toch vaak zie langskomen): hoe lekker ze zitten hangt echt af van je hoofdvorm. Bij mij zitten de duurdere niet goed omdat ik een hoog voorhoofd heb en de caps niet diep genoeg zijn. Die goedkopere caps zitten dan weer wel erg fijn :).

En de goedkope chaps zijn ook ideaal voor in de zomer als het echt warm is! Laten behoorlijk goed lucht door :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:18

Witte rijbroek
Handschoentjes
2 paar sokken
Haardingetje
2 cadeautjes voor paps
Totaal 49 euro

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:12