Paardrij vierdaagse Dwingeloo 2016

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bellehorses

Re: Paardrij vierdaagse Dwingeloo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:02

Ik ben vanmiddag al aangekomen op de camping en pony staat hier lekker in de wei. Ik heb wel besloten om morgen niet te gaan rijden. Ik wil haar dat niet aan doen. Donderdag weer een dag

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:09

bellehorses schreef:
Ik ben vanmiddag al aangekomen op de camping en pony staat hier lekker in de wei. Ik heb wel besloten om morgen niet te gaan rijden. Ik wil haar dat niet aan doen. Donderdag weer een dag

Verstandig, dat deed ik ook vaak met die hitte, 1 dagje minder rijden.

Je kan laat op de avond even lekker rondje stappen..

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:18

Zijn er bokkers die vandaag de vierdaagse hebben gereden?

Morgen hebben ze ook nog zo'n 27 graden voorspeld.. Ik twijfel alweer of ik mee zal rijden dan.. Ga het denk ik wel gewoon proberen en mocht het te warm worden dan haak ik af..
Vind het wel erg jammer dat de organisatie ons niet 1 of 2 uurtjes eerder laat starten dat zou een hoop schelen.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:27

Ja wij hebben vandaag gereden! De hitte viel op zich mee doordat het nog wat waaide. Ik vind het ook jammer dat we niet eerder mogen starten, scheelt toch heel wat kilometers op het heetste moment van de dag.

Helaas waren we direct in het begin al verkeerd gereden, waardoor de lunch al weg was toen we bij de pauzeplek aankwamen. Dat maakte het laatste stuk weg zwaar ondanks dat we daar flink bij hebben afgesneden.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:31

Oh dat is balen Maaike! Hoelang hebben jullie er uit eindelijk over gedaan?

Edit: was het voor je paard ook wat uit te houden?

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 12:09

Als de lunch al weg was heb je wel heel ver omgereden hihi.

Twee jaar terug mochten we wel een uur eerder starten toen het zo warm was, misschien alleen voor zo eerste dag niet handig..

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 14:34

Ik heb 'm vandaag ook meegereden. Ik kwam om half 10 om me aan te melden en er werd me nadrukkelijk verteld dat ik niet eerder dan 10.00 mag rijden.. Beetje jammer dat het zo moet..
Opzich vond ik het wel te doen maar ben blij dat het morgen en zaterdag wat minder heet wordt

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 07:39

Viel mee hoe ver we verkeerd waren gereden hoor, maar we hebben vrijwel alles gestapt de eerste dag. Daardoor waren we ook laat.

Gaat iedereen vandaag ook weer rijden? Ik hoop heel erg dat het wat droger wordt..

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 17:15

mvdbijl: Goede tip om een spons mee te nemen! Was woensdag geen overbodige luxe..

bellehorse: heb je lekker gereden gister? Wij hebben woensdag (en vandaag) wel meegereden en gister niet :)
Inderdaad jammer dat eerder stappen niet werd aangereikt, was wel fijn geweest!

Maaike: wat balen van de lunch, dan is 30km wel extra zwaar..!

Het was vandaag extreem nat.. Is iedereen een beetje goed door de km's heen gekomen?
Moet zeggen dat het me niet tegenvalt hoe de paarden het trekken :D

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 14:16

Wij hebben alle dagen gereden. Was best goed te doen. Had er een hard hoofd in vanwege de hitte maar viel me alles mee. Paarden hielden t goed vol. Nauwelijks bezweet kwamen we aan bij de lunch en later bij de finish. We hebben weer super genoten. En balen dat t vlg jaar niet meer georganiseerd wordt

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 14:20

Wordt het volgend jaar niet meer georganiseerd? Wat jammer! Waarom niet? Had ik even gemist, had de laatste 2 dagen niet gereden door kreupelheid.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 14:27

Nog nooit aan meegedaan maar ze kwamen met de vierdaagse wel bij ons over het wedstrijdterrein (paardendagen de westhoek)
Lijkt me leuk om een keer te doen maar sla dit jaar maar even over, denk niet dat het een optie is om zwanger een vierdaagse te gaan rijden :+

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 15:28

Ik heb 2 dagen gereden van de 4. Gelukkig ben ik hier nog tot en met woensdag dus ga zelf ook nog lekker rijden. Vanochtend nog een klein rondje van 12 km gemaakt.

Was idd de laatste keer dit jaar. De organisatie wordt ouder en op veel plekken mogen geen paarden meer komen waardoor een route uitstippelen steeds lastiger wordt, zo heb ik het begrepen!

Love12, dat lijkt me niet echt fijn nee :D

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:48

Ik heb ook alle dagen gereden! Met een top fit paard, en soms iets te fit, ha ha.

Hoorde zaterdag ook dat het dit jaar voor het laatst was. Erg jammer! Maar snap het ook wel, het is natuurlijk een heleboel werk. En als er dan geen jongere vrijwilligers zijn... Helaas.

Vond het in ieder geval goed georganiseerd! Met mooie routes en een goede lunch.