Cardy schreef:@ TS: Hoe oud ben je als ik vragen mag? Snap de reacties wel van de bokkers, het is niet meer van deze tijd dat paarden naast het rijden weinig tot niet meer buiten komen. Niet paardwaardig.
Wat ik begrijp uit jouw verhaal is dat je graag op deze stal wilt blijven staan. Probeer het voor je paard dan paardwaardiger te maken. Zorg dat deze in ieder geval 3 a 4 uurtjes buiten kan komen.
Is dit niet mogelijk? Zou ik inderdaad verhuizen naar een andere stal, een stal die zo weinig luxe voor het paard heeft.. Heeft het welzijn van het paard niet voorop staan.
Ik geloof niet dat er maar 2 stallen in de buurt zijn, tenzij je alleen naar dezelfde type stallen kijkt?
Zoals ik al eerder heb gezegd lukt dat niet. Er zijn meerdere stallen in de omgeving maar het is overal hetzelfde, niet naar buiten gezet worden, sommige stallen hebben niet eens een paddock. Een stal waar ze het dan wel hebben is precies hetzelfde verhaal. Drukke stal, mag maar een half uur per dag naar buiten, als ze sochtends buiten wordt gezet en ik wil haar smiddags nog een keer buiten hebben wordt ik scheel aangekeken, er is 1 stal waar ze de hele dag buiten mogen staan maar dat is een koeienstal met zulk slecht voer en zulke gevaarlijke stallen en slechte bakken, dat ik het niet aandurf. Ik heb nu zo het gevoel dat ik wordt aangevallen, dat ik heb gevraagd of ze mijn topic willen sluiten. Ik ben 15 jaar maar voor me leeftijd volwassen opgesteld en kan normaal nadenken, ik weet dat het niet goed is dat ze zo weinig buiten is maar het kan nou eenmaal niet anders.