Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ponycrosserr schreef:Nee ik heb niet het idee dat de kleuren van de hindernissen anders zijn.
Dat is wel een goed idee @xSlvna, ik ga het proberen. Ik denk niet dat het een gebrek aan kracht is, ze kan het makkelijk.
Waarschijnlijk ga ik morgen kleine knopspoortjes kopen. Ik had vandaag wedstrijd, het inspringen ging super. Met het parcours gingen de eerste en tweede hindernis ook nog goed, de derde weigerde ze, terwijl ze gewoon goed uitkwam. Daarna wou ze hem ook niet meer springen, dus zijn we uitgebeld. Het was een gewone blauwe oxer en hij stond niet hoog of breed, hij was niet moeilijk opgesteld. Het tweede parcour gingen de eerste en tweede weer goed en de derde was hetzelfde verhaal. Je kon doen wat je wou maar ze ging er niet over, het was niet dat ze het eng vond ofzo, ze wou het gewoon niet. Ze was gewoon echt dwars, normaal als ze weigert krijg ik haar er daarna nog wel over, maar nu wou ze echt niet. Mijn intructeur was er ook bij en raadde ook aan om eens spoortjes te proberen.
)
ponycrosserr schreef:Inderdaad heel vervelend, ze ging er niet bij langs ofzo, maar stopte gewoon en dat deed ze telkens weer. Dan kan ik haar aansporen, een tik geven en roepen wat ik wil, maar het helpt allemaal niet. Dus nu maar eens met spoortjes proberen. Hopelijk werkt dat