Moeite passende rijbroek vinden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:13

Oh echt een ramp rijbroeken passen en een goede vinden.
Alle maten lopen zo uiteen. Zo had ik laatst een nieuwe rijbroek nodig en zag een mooie van QHP. nou maat 40 aangepast wat ik normaal in rijbroeken heb, te groot. Maat 38 precies goed. Trok ik een andere broek van QHP aan, of naja dat wilde ik proberen, kwam ik maat 40 niet eens in.
Verder heb ik een fijne van mondoni, en een van La valencio. En ook nog een witte van mondoni, maar die vind ik aan de grote kant en nog en witte van eurostar, maar die pasvorm en de stof is niet fijn, rekt niet mee en krijg ik moeilijk aan, vervolgens aan mijn middel weer te wijd plus het zitvlak is keihard, dus denk dat dat echt leer is.

beatje

Re: Moeite passende rijbroek vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:23

Gewoon naar de decathlon gaan ,daar hebben ze broeken die alle kanten oprekken ideaal voor vooral beginnende ruiters en ze zijn nog betaalbaar ook.

Pliennxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:51

Ik heb ook moeite met een rijbroek te vinden!
Stevige bovenbenen en redelijk wat heupen!

Ik heb nu wel een mooie broek gevonden, van montar! Heb het nog niet gehaald! Ik twijfel, wat vinden jullie van de broeken van montar? Heb het merk nog nooit aangehad! En het is een bamboo stof, hebben jullie daar ook ervaring mee?

Het gaat om deze broek.

Afbeelding

Herman97

Re: Moeite passende rijbroek vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 06:52

Ik heb sinds een half jaar een broek van Montar. Denk niet dat ik nog anders wil. Zitten er fijn en blijft tot nu toe ook mooi met wassen. Ik zeg ... doen !!!