Welke jas hebben jullie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jannekesc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:05

Ik gebruik gewoon mijn oude winterjassen!

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:26

Ik heb een tijd geleden een herfst jas gekocht van Mountain Horse, was niet echt wind/regen-dicht en die viel vrij snel uit elkaar dus dat was wel heel zonde. (Zaten knoopjes op bij onder andere de mouw die je strakker/losser kon maken, die vielen eraf). Heb vorige week een van volgensmij HV polo gekocht (zou ik moeten nachecken). Bevalt me tot nu toe heel fijn, was in de aanbieding bij epplejeck. Heb ontdekt dat hij lekker warm is ook met harde wind en is niet heel dik of lang.

fleur_yen

Re: Welke jas hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:58

Toevallig laatst een Kindsland bomber voor een leuke tweedehands prijs kunnen kopen, wat een heerlijke jas is dat zeg <3 Bleef gewoon door tijdens m'n fietstocht door de regen :j

VWestra

Re: Welke jas hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 15:39

ik heb zelf deze http://www.euro-star.de/alva-100727/ is van eurostar en in de sale gekocht. ja s draagt heel fijn, aansluitend model, maar ik heb in maat M (mt 38) nog voldoende ruimte voor een bodywarmer of trui/vest.
De jassen van Anky vind ik mooi, maar daaronder kon ik minder met laagjes werken.

voor de echt koude dagen heb ik een winterjas van Horze. Was via Agradi niet duur en is heerlijk warm voor nu.

amyblub

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:57