Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dorine92 schreef:_Annemiek schreef:Bijrijderskosten??
Daar heb ik nog nooit over gehoord je betaal toch al geld voor je stal?? Ongeacht wie erop zit
Ik heb daar helaas wel van gehoord en mee te maken gehad. Vind het overigens echt belachelijk maar dat terzijde
.
? Utixo schreef:Als ze milieucontrole heeft gehad en die heeft geklaagd over de vlascontainer, kan ik wel inkomen in de termijn van een week. Die krijg je namelijk ook van de controleurs en de boete daarop is niet mals.
NatalieLot schreef:Ik kan me niet voorstellen dat hij een verhoging van 30% mag doen. Zou het zelfde zijn als bij mij op stal de eigenaar ineens komt en zegt zo,vanaf volgende week gaan we er even 100,- opgooien. Ik vind 25 al teveel in 1x.
NatalieLot schreef:Dat vind ik ook apart. Bij ons op stal mag je zelf beslissen. Stro zit in de prijs inbegrepen,wil je wat anders moet je het zelf betalen. Hetzelfde met de brokken.
Dit zou dus betekenen als je paard een stro allergie heeft hij daar weg moet omdat hij alles op stro wil hebben?