paard maakt vreemd geluid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 09:20

Zwerte,
Ik was gedurende eind september en tot half oktober bijna dagelijks van 12 tot 17u op de hoeve aanwezig met zicht op Harley zijn wei. Soms speelde hij, soms weer niet. Maar wat ze ’s morgens doen als ze op de wei gezet worden, weet ik niet Ik veronderstel dat ze dan wel zot doen omdat ze weer lekker kunnen rennen dan. ;)
Hij ziet er idd wel happy uit en gezond ook. Al vind ik hem net iets te dik worden (moet moeite doen om zijn ribben te voelen).

VDRxM
ik doe dat grondwerk uit eigen hand. Heb gezien hoe een vriendin dat deed bij de haflinger die ik voorheen gereden had. En heb van haar veel kunnen bijleren.
er is wel een stalgenoot die veel grondwerk doet. Als zij woensdags op stal is kan ik vragen om eens met harley grondwerk te doen en dan kan ik zien hoe zij dat doet en hoe harley reageert. Van op een afstand toekijken is toch weer anders dan vlak naast je paard te staan. Op een afstand zie je het gehele paard he.

Geja, ik doe niet dagelijks grondwerk hoor. Maar ik ga wel altijd naar hem toe en strijk dan over de hals, naar de rug en de benen om te controleren op pijn of wondjes. (Schaafwondjes door veulen dat in zijn benen bijt heeft die soms wel). Wei uitmesten behoort niet tot mijn taken, maar deed ik wel toen hij bij kennissen stond. Toen liet ik hem zeker de eerste maand zo aan mij wennen. En zijn nieuwsgierigheid is daarin een pluspunt vind ik. Hij vind werkelijk alles interessant. Als hij tijdens een wandeling op het erf iets "engs" ziet laat ik hem ook altijd kijken tot hij zelf verder stapt.

Anderzijds kan ik nu namelijk niet meer dagelijks gaan kijken daar ik terug bij mijn vriend freddy ben, niet over eigen wagen beschik en openbaar vervoer niet altijd makkelijk is. Maar dat is voor hem niet erg aangezien hij er wel goed verzorgd wordt. En als hij op de wei staat is er een stalgenoot die hem graag een knuffel geeft. Daar heeft zij toestemming voor gekregen van mij. Want op stal geld de regel: "van andere paarden blijf je af zonder toestemming van de eigenaar" Zo krijgt harley op die dagen toch ook een beetje aandacht.

Als Harley van stal veranderd is eind november zal ik wel bijna dagelijks kunnen gaan. Maar is volpension dus als ik een dag niet kan gaan is dat ook niet zo’n ramp.

HorseNlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:48

Art_Ificious schreef:
Anderzijds kan ik nu namelijk niet meer dagelijks gaan kijken daar ik terug bij mijn vriend freddy ben, niet over eigen wagen beschik en openbaar vervoer niet altijd makkelijk is. Maar dat is voor hem niet erg aangezien hij er wel goed verzorgd wordt. En als hij op de wei staat is er een stalgenoot die hem graag een knuffel geeft. Daar heeft zij toestemming voor gekregen van mij. Want op stal geld de regel: "van andere paarden blijf je af zonder toestemming van de eigenaar" Zo krijgt harley op die dagen toch ook een beetje aandacht.

Als Harley van stal veranderd is eind november zal ik wel bijna dagelijks kunnen gaan. Maar is volpension dus als ik een dag niet kan gaan is dat ook niet zo’n ramp.

Spijtig dat je geen wagen kan lenen van je vriend of kennissen. Eerst kon je dagelijks gaan, dan niet.
Nog 1 maand geduld hebben lees ik dan, eind november .

En die regel van de stal, dat is heel goed.
Bij mijn vorige stal waren er mensen, die gewoon de andere paarden begonnen te voederen en te kammen terwijl de eigenaars niet op de hoogte waren.

Art_Ificious

Re: paard maakt vreemd geluid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 09:52

Ach in tussentijd ben ik nog op zoek naar een job. En hou ik mij thuis bezig met tekenen of ga ik naar de paarden van mijn kennissen de hele dag (met mijn vriend mee smorgens, die werkt daar in de buurt).
Deze paardjes :
Afbeelding
Afbeelding

en de bloednerveuze merrie

Afbeelding
Afbeelding

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:33

TS mag ik vragen waarom je steeds nieuwe posts post wanneer er geen reactie komt?
Laat het topic dan ipv weer te reageren..

Door steeds te reageren zorg je dat mensen steeds nieuwe dingen erbij gaan halen, net zoals hier..dit topic gaat over Harley en niet over de paarden van je kennissen.

Ook blijf je steeds dingen posten uit je privéleven,doe dit dan ook aub niet en blijf het bij harley houden van onderwerp. Jouw privésituatie boeit ons niet en hoe jou leven is is onze zaak niet, al is die niet echt 100% door steeds van vriend te veranderen,dan van stal te veranderen en dan terug naar je ex waar je het zo 'erg' had naar eigen zeggen,net zoals bij die kennissen. De kennissen waren volgens jou niet altijd 100% eerlijk en die broer(?) ook wel apart van gedrag (ga jouw post niet doorzoeken om op het goede woord te komen) waardoor je er niet graag kwam..maar zie nu : je bent weer terug.

En wat ik en vele bokkers kunnen raden is dat Harley waarschijnlijk weer bij die kennissen komt te staan afwachtend op een nieuwe situatie die zich verder zet waardoor je weer verandert van stalling/breekt van relatie.

Is het niet eens tijd dat je je eigen leven gaat leiden zonder je ex/nieuwe vriend? Zelfstandig gaan wonen of eventueel bij ouders/vrienden en dan zorgt dat je al je zaken op orde hebt? Want dit is nu duidelijk niet het geval en Harley is daar de dupe van.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:46

Ok, hij speelt duidelijk dus wel. Je zegt nu zelf dat hij soms speelt, je niet weet wat hij doet als ze de wei in gaan EN hij regelmatig wondjes heeft van geklier (wat wel normaal is op die leeftijd). Je spreekt jezelf tegen! Eerst beweer je dat hij nooit speelt en je mede daarom hem aan het werk wil zetten. Nu geef je aan dat hij dus wel speelt. Kortom, dat is gewoon GEEN reden om meer met hem te doen dan de basis.

Waarom verhuis je hem nu alweer? Als hij het hier eindelijk wat beter heeft? Ik zou een twenter niet drie keer in een jaar willen verhuizen.... Is ie net gewend, moet ie weer weg! Veel te onrustig voor zo'n jonkie die zich volop aan het ontwikkelen is.

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:41

Art_Ificious schreef:
Zwerte,
Ik was gedurende eind september en tot half oktober bijna dagelijks van 12 tot 17u op de hoeve aanwezig met zicht op Harley zijn wei. Soms speelde hij, soms weer niet. Maar wat ze ’s morgens doen als ze op de wei gezet worden, weet ik niet Ik veronderstel dat ze dan wel zot doen omdat ze weer lekker kunnen rennen dan. ;)
Hij ziet er idd wel happy uit en gezond ook. Al vind ik hem net iets te dik worden (moet moeite doen om zijn ribben te voelen).

VDRxM
ik doe dat grondwerk uit eigen hand. Heb gezien hoe een vriendin dat deed bij de haflinger die ik voorheen gereden had. En heb van haar veel kunnen bijleren.
er is wel een stalgenoot die veel grondwerk doet. Als zij woensdags op stal is kan ik vragen om eens met harley grondwerk te doen en dan kan ik zien hoe zij dat doet en hoe harley reageert. Van op een afstand toekijken is toch weer anders dan vlak naast je paard te staan. Op een afstand zie je het gehele paard he.

Geja, ik doe niet dagelijks grondwerk hoor. Maar ik ga wel altijd naar hem toe en strijk dan over de hals, naar de rug en de benen om te controleren op pijn of wondjes. (Schaafwondjes door veulen dat in zijn benen bijt heeft die soms wel). Wei uitmesten behoort niet tot mijn taken, maar deed ik wel toen hij bij kennissen stond. Toen liet ik hem zeker de eerste maand zo aan mij wennen. En zijn nieuwsgierigheid is daarin een pluspunt vind ik. Hij vind werkelijk alles interessant. Als hij tijdens een wandeling op het erf iets "engs" ziet laat ik hem ook altijd kijken tot hij zelf verder stapt.

Mag ik de naam weten van die vriendin? Ken namelijk veel mensen in de paardenwereld en vroeg me af of het mischien iemand was die ik kende. Ik heb ook een vriendin die me super geholpen heeft met Hero en mica (toen mica nog leefde):)
Verder vind ik het toch riskant zonder toezicht van mensen die er echt iets van af weten..

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:47

LauLauu schreef:
TS mag ik vragen waarom je steeds nieuwe posts post wanneer er geen reactie komt?
Laat het topic dan ipv weer te reageren..

Door steeds te reageren zorg je dat mensen steeds nieuwe dingen erbij gaan halen, net zoals hier..dit topic gaat over Harley en niet over de paarden van je kennissen.

Ook blijf je steeds dingen posten uit je privéleven,doe dit dan ook aub niet en blijf het bij harley houden van onderwerp. Jouw privésituatie boeit ons niet en hoe jou leven is is onze zaak niet, al is die niet echt 100% door steeds van vriend te veranderen,dan van stal te veranderen en dan terug naar je ex waar je het zo 'erg' had naar eigen zeggen,net zoals bij die kennissen. De kennissen waren volgens jou niet altijd 100% eerlijk en die broer(?) ook wel apart van gedrag (ga jouw post niet doorzoeken om op het goede woord te komen) waardoor je er niet graag kwam..maar zie nu : je bent weer terug.

En wat ik en vele bokkers kunnen raden is dat Harley waarschijnlijk weer bij die kennissen komt te staan afwachtend op een nieuwe situatie die zich verder zet waardoor je weer verandert van stalling/breekt van relatie.

Is het niet eens tijd dat je je eigen leven gaat leiden zonder je ex/nieuwe vriend? Zelfstandig gaan wonen of eventueel bij ouders/vrienden en dan zorgt dat je al je zaken op orde hebt? Want dit is nu duidelijk niet het geval en Harley is daar de dupe van.

Hmmm... Fijn om te lezen dat anderen mijn mening delen omtrent het welzijn van harley en het privéleven van art_Ificious...heb dit in een andere topic ook al eens gereagerd, kreeg toen wel tegenstand van andere boktleden.
Dit is toch een paardenforum ipv relatiebureau??
Niet dat ik grof wil zijn, maar dit komt best wel neer op mensen zwart maken die zich niet kunnen verdedigen.
En ze zet zichzelf ermee voor schut omdat er veel tegenstrijdigheden in haar verhaal zijn als ik tussen de lijntjes door lees :)

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:52

Art_Ificious schreef:
Ach in tussentijd ben ik nog op zoek naar een job. En hou ik mij thuis bezig met tekenen of ga ik naar de paarden van mijn kennissen de hele dag (met mijn vriend mee smorgens, die werkt daar in de buurt).
Deze paardjes :
[ [url=m/6zDylJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ZMmOi.jpg]Afbeelding[/url] ]

en de bloednerveuze merrie

[ [url=m/FSEh3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ysGclU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou je niet beter zelf moeite doen om naar harley te gaan? Ipv je met paarden van anderen bezig te houden? Ok tis dan met openbaar vervoer, maar als ik mocht kiezen dan ging ik toch liever met openbaar vervoer naar MIJN paard dan een hele dag bij de paarden van iemand anders rond te hangen :). Ik weet zeker dat anderen hierin mijn mening gaan delen. Je eigen paard is prioriteit. Niet dat van een ander...

Verder lijken de dieren op de plaatsjes leuk, maar lijken ze me toch ook niet aan de jonge kant??

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:58

HorseNlove schreef:
Art_Ificious schreef:

Spijtig dat je geen wagen kan lenen van je vriend of kennissen. Eerst kon je dagelijks gaan, dan niet.
Nog 1 maand geduld hebben lees ik dan, eind november .

En die regel van de stal, dat is heel goed.
Bij mijn vorige stal waren er mensen, die gewoon de andere paarden begonnen te voederen en te kammen terwijl de eigenaars niet op de hoogte waren.

HorseNlove gek dat jij hetzelfde meegemaakt hebt als mij!! Ik vond mijn paard ineens met zweetdeken op in de stal hij was doorweekt. Bleek iemand ongevraagd zomaar hero opgezadeld te hebben met spullen van daar op stalling (zadel te klein en etc) en had hij een wonde op de schoft, het zweetdeken was ook van de sstalling. Ben toen echt enorm Kwaad geworden. Het is toch echt onrespectvol om zoiets te doen?????

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 17:19

Ter verduidelijking. Harley ga ik NIET terug bij de paarden van die kennissen zetten. Dan kan ik er namelijk ook niet dagelijks heen gaan.
Daarnaast is zelfstandig gaan wonen geen optie. Ben ook terug gelukkig nu en dat probeer ik nu ook zo goed mogelijk te behouden.

VDRxM openbaar vervoer is niet echt gemakkelijk omdat harley in een andere provincie staat. Is niet zomaar de bus nemen hoor. Zo makkelijk gaat dat niet. En dacht dat jullie wouden dat ik harley wat meer paard liet zijn? Dan is niet dagelijks gaan toch de beste optie? Of spreken jullie jezelf nu ook tegen? :') :') Hij krijgt er voer en weidegang dus prima toch. Al is het hooi niet het beste kwaliteit.

De fjord is idd oud. Tussen 33 en 37 jaar. Exact weten we niet. De haflinger is 21 en nog fit voor zijn leeftijd. De schimmel merrie is 13 jaar en is het paard waar ik mij nu mee bezig hou. Zij is erg nerveus en die mensen kunnen haar niet de baas. Zelfs op de poetsplaats is zij niet te houden.
Vandaag heb ik grondwerk gedaan en jawel het werpt zijn vruchten af. Zelfs rijden in een afgespannen stukje wei ging goed deze keer. Ze stapte ontspannen rond. Het probleem onder het rijden ligt bij het gebit. Maar daar wordt een afspraak voor gemaakt met de veearts.

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:32

Art_Ificious schreef:
Ter verduidelijking. Harley ga ik NIET terug bij de paarden van die kennissen zetten. Dan kan ik er namelijk ook niet dagelijks heen gaan.
Daarnaast is zelfstandig gaan wonen geen optie. Ben ook terug gelukkig nu en dat probeer ik nu ook zo goed mogelijk te behouden.

VDRxM openbaar vervoer is niet echt gemakkelijk omdat harley in een andere provincie staat. Is niet zomaar de bus nemen hoor. Zo makkelijk gaat dat niet. En dacht dat jullie wouden dat ik harley wat meer paard liet zijn? Dan is niet dagelijks gaan toch de beste optie? Of spreken jullie jezelf nu ook tegen? :') :') Hij krijgt er voer en weidegang dus prima toch. Al is het hooi niet het beste kwaliteit.

De fjord is idd oud. Tussen 33 en 37 jaar. Exact weten we niet. De haflinger is 21 en nog fit voor zijn leeftijd. De schimmel merrie is 13 jaar en is het paard waar ik mij nu mee bezig hou. Zij is erg nerveus en die mensen kunnen haar niet de baas. Zelfs op de poetsplaats is zij niet te houden.
Vandaag heb ik grondwerk gedaan en jawel het werpt zijn vruchten af. Zelfs rijden in een afgespannen stukje wei ging goed deze keer. Ze stapte ontspannen rond. Het probleem onder het rijden ligt bij het gebit. Maar daar wordt een afspraak voor gemaakt met de veearts.

Mij maakt het niet uit hover ik met bus trein of fiets hoef te gaan. Al staat ie aan de zee :) niemand heeft gezegd dat je niet dagelijks mag gaan. Je probeert nu met stenen te smijten omdat de anderen hun mening zeggen tegen jou.
Je zou beter het geen de mensen schrijven eens proberen effectief te lezen. Je praat hier met mensen die allemaal het beste willen voor jou dier en dat van zichzelf. Jij stelt vragen, wij reageren. :)

Waarom is zelfstandig wonen geen optie? Verder hoop ik dat je je geluk kan behouden ( na voormalige berichten gelezen te hebben)
Betaal jij die dierenartskosten voor het gebid van dat paard?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 17:47

Waarom zolang met openbaar vervoer geen optie is: ik kan niet tegen lang reizen in treinen of bussen. En vaak is het er te druk of te warm in waardoor ik snel duizelig wordt. Niet plezant voor mij.
Ik weet dat jullie het beste willen. Maar er werd ook al eens geopteerd dat ik niet elke dag moet gaan en hem lekker paard moet laten zijn. Achja alles op bokt is wel tegendraads en ieder heeft zijn mening. Dat mag ook van mij.

Ik kan zelfstandig wonen gewoon niet aan (het alleen zijn en financieel ook niet denk ik)
Nee alle kosten van de fjord, haflinger of die merrie zijn voor hun eigenaar. Daar betaal ik niks aan mee. Maar die veearts was in de zomer al geweest, kreeg de merrie niet stil waardoor de merrie gewond werd in de mond. Hij komt dit najaar terug zei hij. Dus waarschijnlijk volgende maand.

VDRxM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:59

Art_Ificious schreef:
Waarom zolang met openbaar vervoer geen optie is: ik kan niet tegen lang reizen in treinen of bussen. En vaak is het er te druk of te warm in waardoor ik snel duizelig wordt. Niet plezant voor mij.
Ik weet dat jullie het beste willen. Maar er werd ook al eens geopteerd dat ik niet elke dag moet gaan en hem lekker paard moet laten zijn. Achja alles op bokt is wel tegendraads en ieder heeft zijn mening. Dat mag ook van mij.

Ik kan zelfstandig wonen gewoon niet aan (het alleen zijn en financieel ook niet denk ik)
Nee alle kosten van de fjord, haflinger of die merrie zijn voor hun eigenaar. Daar betaal ik niks aan mee. Maar die veearts was in de zomer al geweest, kreeg de merrie niet stil waardoor de merrie gewond werd in de mond. Hij komt dit najaar terug zei hij. Dus waarschijnlijk volgende maand.

Dus jij gaat jezelf je hele leven lang afhankelijk laten zijn van iemand anders???
Dan was je beter bij je ouders blijven wonen.. :/

Mjaa verder ga ik er niet meer op in gaan.. Vind de gehele toestand echt maar vreemd en krijg er meer en leer vraagtekebs bij omtrent harley

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:04

Gewoon opwinding! doet mijn paard ook heel vaak... Die is overal bang voor.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 18:52

Er mag een slotje op dit topic.
Heb het daarom even getemd want heb al lang antwoord op mijn vraag gehad. De rest is te veel offtopic.
:wave:

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:57

Dus moderators moeten een topic sluiten als gevolg omdat jij je hele privéleven hier op bokt gooi?

Bokt is een paardenforum en geen forum om je hele (ongezonde) privéleven/situatie te benoemen,
doe je dit toch dan kan je verwachten dat mensen dit gaan gebruiken want tja het gaat om het gehele plaatje en niet 1 ding.

Dan moet je maar leren omgaan met de reacties in elk topic van je.
Wil je dit niet dan is het simpel: Je blijft het bij Harley houden en helemaal NIETS over je kennissen,vrienden,stal,vriend (of eventueel ex) of privé situaties te benoemen wat ons helemaal niet aangaat.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:01

Bokt is niet zo subtiel, maar er zit zeker waarheid in. Je leven ziet er echt uit als een zooitje als je je posts bekijkt, en van de ene kant wil je niet te veel doen met Harley maar van de andere kant moet hij wel rondjes rennen en een bit in voor foto's..

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 19:11

Ach. Het verleden laat ik achter mij. Met mijn vriend start ik gewoon terug vanaf 0 en dat gaat ons prima. Dus waarom commentaar daarover?
Je kan het ook gewoon negeren en enkel op het paardgerichte reageren.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:12

Omdat je toch nog steeds nieuwe dingen zegt, zoals in het Forrester topic.
Gewoon bij Harley houden en niets erbij zeggen wat privé is.

Typ je bericht en lees het 3x na voor je het hier op bokt neerzet,want dit valt niet meer te verwijderen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 19:15

Forester topic is een apart topic. En daar mag je ook andere dingen vermelden. Kan je daar niet tegen, dan moet je maar wegklikken ;)

maar merk gewoon dat vele ook in mijn verleden gaan graven. En in dit topic ben ik niet begonnen hé. Maar wel iemand anders over veulen Fury wat ook totaal offtopic is.

Ik heb het gevoel dat ik geen topics meer kan openen zonder dat er ook over mijn verleden wordt meegepost. Best irritant. Dit doe ik niet eens bij anderen hier op bokt. Ik neem de moeite niet om eerst op zoek te gaan naar vorige topics van die persoon. Vind dat ronduit verschrikkelijk dat er mensen zijn die dat dus wel doen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:22

Art_Ificious schreef:
Tja hij kan kiezen welke richting hij uit gaat en hoe hij loopt dus ik zie niet in waarom het fout is.
Ik doe dit meestal ook in de kleine bak en niet altijd in de round pen.

Ook ik moet eigenlijk niet reageren maar goed....Het is héél erg slecht omdat ze met rondjes lopen hun groeischijven die nog niet gesloten zijn onevenredig belasten. Beetje grondwerk prima maar longeren (ook los) echt niet doen. En nu ga ik hier snel weer weg.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 19:25

Goed dan stuur ik jullie graag door naar de "vriendin" die mij gezegd heeft dat ik harley al kon gaan longeren vorige lente toen hij nog net geen 2 was. Die vriendin zit al van héél jong kindje in de paarden en heeft al verschillende paarden mak gemaakt oa haar eigen paard ook, dus ik dacht dat zij te vertrouwen was. Blijkbaar dus niet hé.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:35

Art_Ificious schreef:
Goed dan stuur ik jullie graag door naar de "vriendin" die mij gezegd heeft dat ik harley al kon gaan longeren vorige lente toen hij nog net geen 2 was. Die vriendin zit al van héél jong kindje in de paarden en heeft al verschillende paarden mak gemaakt oa haar eigen paard ook, dus ik dacht dat zij te vertrouwen was. Blijkbaar dus niet hé.

Waarom schuif je nu de schuld af op je vriendin? Beetje vreemd dat je daar nu pas mee komt ook... Ook een beetje raar dat je zegt dat heel bokt in jou verleden graaft terwijl je zelf steeds weer dingen blijft posten die off topic zijn?

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:39

Art_Ificious schreef:
Forester topic is een apart topic. En daar mag je ook andere dingen vermelden. Kan je daar niet tegen, dan moet je maar wegklikken ;)

maar merk gewoon dat vele ook in mijn verleden gaan graven. En in dit topic ben ik niet begonnen hé. Maar wel iemand anders over veulen Fury wat ook totaal offtopic is.

Ik heb het gevoel dat ik geen topics meer kan openen zonder dat er ook over mijn verleden wordt meegepost. Best irritant. Dit doe ik niet eens bij anderen hier op bokt. Ik neem de moeite niet om eerst op zoek te gaan naar vorige topics van die persoon. Vind dat ronduit verschrikkelijk dat er mensen zijn die dat dus wel doen.

Daar zorg je zelf voor om ELK topic iets privé te plaatsen waar je soms zeer diep in de situatie verteld,
ook heb je een tijd héél veel topics geopend in een korte tijd.
Dus echt zoeken moeten we niet doen,het is bij allen van ons vers in het geheugen..
jouw topics vergeten we nooit,puur door de reacties en de afloop ervan.

Is echt een gouden tip om eerst meerdere keren te lezen wat je wilt neerzetten op het internet waar je het nooit van kunt verwijderen.
Iedereen heeft het recht om in iemand 'postgeschiedenis' te zoeken, of dit nu netjes is is iets anders.

Je leven is gewoon een hele zooi voor jouw leeftijd,geheel niet stabiel zowel voor je paard als jezelf niet.
Ik snap ook niet hoe je plots gelukkig kunt zijn terwijl er een maand geleden agressie in het spel was en veel gescheld..

Ga bij je ouders/vrienden wonen,ga werken en zorg aub voor een stabiel leven.. jijzelf zal er véél gelukkiger door worden ondanks je geen geliefde zult hebben op dat moment om je slechte dagen mee te bespreken, maar wel een goede vriend(in)/ouders.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 19:45

Ouders? nee er is een grondige reden dat ik er ben weg gegaan destijds en ook in de mindere periodes in een relatie niet naar hen terugkeer. Vrienden wil ik niet lastig vallen.
en mijn relatie zit goed nu, dus waarom blijven aandringen? Is echt niet nodig hoor.

Daarnaast heb ik nog ooit vermeld dat mijn vriendin zei dat ik wel met longeren kon beginnen. Omdat ik anders geen controle zou krijgen over het paard ofzoiets.

Maar nogmaals, ik heb geen nood aan weggaan bij mijn vriend of stoppen met deze relatie. Zou niet weten waarom en wil daar dus geen commentaar meer over horen. Laat het nu duidelijk zijn ja? Anders ga ik van jullie allemaal denken dat jullie de vrienden van mijn ex zijn en mij gewoon via bokt willen controleren/kleineren.