Gewone leren rijlaarzen zonder rits.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Gewone leren rijlaarzen zonder rits.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 18:26

Ze kwamen donderdag binnen en ik kreeg ze niet aan. Te klein besteld dacht ik nog? maar de juiste maat stond erin. Dus moest wel goed zijn. Mijn petries passen ook niet. Hmmm, kuit opgemeten, 3 cm dikker dan week ervoor. En de laarzen die ik 3 dagen eerder nog aanhad pasten ook niet, maar toch wist ik zeker dat ik de juiste maat had. Een dag later had ik ze aan. Gisteren mee gereden en vandaag ook. Het is gewoon de juiste maat en nu stap ik er gelukkig zo in en kwam er vandaag ook gewoon netjes uit. Ook m'n petries passen gewoon. Dus een drukke zittende werkdag is niet zo goed voor de kuitomvang.

Janine1990

Re: Gewone leren rijlaarzen zonder rits.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:35

Ooh dat is echt niet leuk, dikke benen. Ik had het laatst ook, moest voor nood even met mijn wedstrijdlaarzen rijden. En dan is m'n linkerbeen ineens vet opgezet (hele dag zitten inderdaad).

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 18:42

Janine1990 schreef:
Ooh dat is echt niet leuk, dikke benen. Ik had het laatst ook, moest voor nood even met mijn wedstrijdlaarzen rijden. En dan is m'n linkerbeen ineens vet opgezet (hele dag zitten inderdaad).

Ik kon in geen enkele laars donderdagavond. Heel raar. Dat heb ik nooit. Maar goed, gelukkig lukte het een dag later wel.