Hoezo rustig? Ik heb een serieuze vraag en die ga ik niet bij zomaar iemand neerleggen als ik niet weet of die persoon van de organisatie is. Berdien, tot wanneer kun je inschrijven? Reden via pb
Ja dat weet en snap ik wel maar omdat je overal op antwoord, Berdien die krijgt volgens mij de kans niet eens. Maar heb Berdien als een berichtje gedaan, komt goed.
NienSCHaap
Geplaatst: 25-09-15 09:19
wat is nu het probleem? ik zag het toevallig en dan mag ik geen antwoord geven omdat berdien niet de kans krijgt? nou sorry dat het openbaar op bokt staat dan... bij deze ik zal me mond dan wel houden want schijnbaar, marjon mag ik dus geen antwoord geven en helpen..
Het maakt mij niet uit hoor, wie er reageert. Dank voor de informatie! 20km hebben we hier wel in de hoeven, dus het gaat helemaal goedkomen. En het wordt prachtig weer! Heb er zin in!
berdien85
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-15 10:54
Dees schreef:
Het maakt mij niet uit hoor, wie er reageert. Dank voor de informatie! 20km hebben we hier wel in de hoeven, dus het gaat helemaal goedkomen. En het wordt prachtig weer! Heb er zin in!
De rit van vandaag was echt supertof. Mooie route en strak georganiseerd. Ik heb onderweg écht genoten en was weer helemaal verliefd op mijn eigen paard. Heerlijke manier om de zondagochtend door te brengen. Mijn dank aan de organisatie! Het was echt superleuk!