Vind zo'n pot iets aan de dure kant maar misschien kan ik de mensen op stage enthousiast maken
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dinopino schreef:@kinke dat vind ik ook het bedenkelijke aan deze acties. Ook andere dieren gaan er op zitten. Het is al zo met die verschrikkelijkelijke plakvliegenstrippen in de stal. Nu doe je het buiten. Vlindertjes en vogels worden de dupe.
En soms heb ik pech, dan ontsnappen er ook een paar dazen. Kinke schreef:ik vind het helemaal niks. Zou expres niet van dat spul gebruiken omdat er ook andere insecten het slachtoffer worden zoals vlinders. In een gewone dazenval kun je die nog vrij laten.
Percy schreef:Kan je vertellen dat dit geen zin heeft. Ben vorige week op een voorlichting geweest van de Action. Ze kopen in wat op hun pad komt. 70% van de artikelen zijn tijdelijke artikelen die tegen scherp concurrerende prijzen worden ingekocht.
Ze laten zelf geen producten maken maar kopen in feite restpartijen op.
Leen schreef:Hommels, vlinders, ed. Worden toch niet aangetrokken door zwarte bewegende dingen? Die gaan naar kleur. Kan wel eens dat er eentje daar op landt, maar ik denk dat dat er niet veel gaan zijn. Voor vogeltjes kan je eventueel de bovenkant niet insmeren, als ze er op landen dat ze niet vastplakken.
zwanepol schreef:Wellicht is het ook een idee om een goedkope skippybal te kopen en daar een zwarte vuiniszak om te doen. Die vol smeren met lijm en ophangen. Als die dan vol zit trek je de zak er zo af dat de lijm met de dazen binnen in zit. Scheelt schoonmaken met krabbers of een vuilnisbak vol met emmers
janderegelaa schreef:zwanepol schreef:Wellicht is het ook een idee om een goedkope skippybal te kopen en daar een zwarte vuiniszak om te doen. Die vol smeren met lijm en ophangen. Als die dan vol zit trek je de zak er zo af dat de lijm met de dazen binnen in zit. Scheelt schoonmaken met krabbers of een vuilnisbak vol met emmers
Jij moet uitvinder worden
ha,ha! Leen schreef:Ja maar niet zo goed voor andere beestjes: [SV] Dazenval met muizen en rattenlijm! Werkt!
Lijm is veel sterker dan alleen voor insecten. Een vogeltje wat er nu tegenkomt kan er van weg. Maar met muizen en rattenlijm plakt die er wel aan.