ingvdh schreef:Onze vereniging biedt lessen aan, maar als je daar geen belangstelling voor hebt dan kan je kiezen voor een andere lidmaatschapsvorm waar geen lessen inzitten. Daar betaal je dan ook niet voor.
Zo kan het ook, we hebben leden die lessen op ons terrein met eigen instructie omdat ze zelf bijv geen 20x60 baan hebben.
Echter hebben we wel hulp nodig voor onze wedstrijden en andere activiteiten, anders zou het inhouden dat ik bijv zelf nooit meer zou kunnen starten bij mijn eigen club, dat is toch ook niet de bedoeling?
Ik krijg soms het idee dat de meeste wedstrijdruiters/amazone's zich niet beseffen hoeveel capaciteit het kost om een wedstrijd te organiseren, laat staan het hele jaar door.
Hoeveel moeite kost het om 1 of 2 keer per jaar een paar uur te helpen? De meeste leden vinden het zelfs leuk om een keer te schrijven(leerzaam!) of te ringmeesteren (alle sociale contacten zijn weer bijgewerkt).
De meeste hebben inderdaad geen flauw idee wat het allemaal inhoudt.
Het feit dat ze verwachten dat ze na de laatste start van de rubriek binnen 10 minuten een prijsuitreiking kunnen hebben zegt al genoeg