rijden met warm weer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:26

Vanmorgen even gereden. Halfuurtje veel stap, beetje draf. Paard zijn we ook aan het opbouwen naar een blessure.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:30

Amiigo schreef:
Elmira30 schreef:
Vanochtend zat ik om 9.00 uur op paardlief en ik vond het toen al te warm :o Rustig aan gereden (voor wedstrijd)zonder galop en maar een half uur. Ik had eigenlijk om 7 uur/half 8 moeten rijden maar toen lag ik nog te knorren :+
Nu overdag is geen optie. Te heet voor mij, vind ik ook te heet voor het paard. Dan zou ik s'avonds na 8 uur gaan rijden.

Edit: ik heb alleen een buitenbak

Ik vond het om half 7 ook warm _O- en vroeg :')

Vond ik ook. Toen was ik klaar; precies goed :')

charellelove

Re: rijden met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 21:14

heb net toch maar een buitenrit gemaakt werd al kouder du ging wel maar moest al snel om draaien begon te stormen -O-

Carlijn101

Re: rijden met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:19

Mijn merrie stond zeiknat op stal :( (onder eczeemdeken). Die heb ik lekker afgespoten en een rondje aan het halster/longe laten drooglopen..

Ze houdt niet zo van warm weer geloof ik, dus lekker vrij.. Mochten er een aantal dagen boven 30 graden achter elkaar zijn zal ik vroeg in de ochtend wel wat gaan rijden.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:24

Ik ga niet rijden met dat warme weer (>30 graden) , Ik doe er mijn paard geen plezier mee en mezelf ook niet :Y)

Ik rijd mijn paard sowieso maar 3 (max 4 als ik wedstrijd heb) x per week, blijft ie lekker fris in de kop :D de rest heeft hij lekker vrij!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:35

Amiigo schreef:
Elmira30 schreef:
Vanochtend zat ik om 9.00 uur op paardlief en ik vond het toen al te warm :o Rustig aan gereden (voor wedstrijd)zonder galop en maar een half uur. Ik had eigenlijk om 7 uur/half 8 moeten rijden maar toen lag ik nog te knorren :+
Nu overdag is geen optie. Te heet voor mij, vind ik ook te heet voor het paard. Dan zou ik s'avonds na 8 uur gaan rijden.

Edit: ik heb alleen een buitenbak

Ik vond het om half 7 ook warm _O- en vroeg :')

Respect dat jij er zo vroeg op zat :o