Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
britt85 schreef:Weet iemand trouwens waar je leuke, simpele en betaalbare polo's kan kopen. Ik rij graag met polo maar vind ze soms bij bijv Divoza best prijzig
Anudi schreef:Rijbroeken van Kingsland, als je er eenmaal aan begint wil je niets anders meer.. Ze zijn aan de prijs maar ik vind ze het geld heel erg waard.
KPet schreef:Hier al sinds jaar en dag Eurostar broeken (Sprint en Klara). In de zomer als het heel erg warm is draag ik shirtjes, anders overhemden of bij gebrek gewoon wedstrijdshirts (wel de overhemdtypes). Als het kouder wordt met rijjasje en als het heel erg koud wordt gaat charme overboord en gaat r een winterjas aan.
Daarbij rijlaarzen (polo of dr zonder rits) en soms als ik wat soepeler wil leren chaps (bij springen bijv).
Nog wel een vraag aan iedereen die wat minder charmant maar wel erg relevant is... Wat dragen jullie onder je rijbroek? Ik ben al jaren op zoek naar echt fijn ondergoed maar het antwoord nog niet gevonden. Het moet blijven zitten, geen doorrijplekken geven en niet zo'n vreselijke onderbroeklijn door je strakke rijbroek heen geven.
jille12 schreef:KPet schreef:Hier al sinds jaar en dag Eurostar broeken (Sprint en Klara). In de zomer als het heel erg warm is draag ik shirtjes, anders overhemden of bij gebrek gewoon wedstrijdshirts (wel de overhemdtypes). Als het kouder wordt met rijjasje en als het heel erg koud wordt gaat charme overboord en gaat r een winterjas aan.
Daarbij rijlaarzen (polo of dr zonder rits) en soms als ik wat soepeler wil leren chaps (bij springen bijv).
Nog wel een vraag aan iedereen die wat minder charmant maar wel erg relevant is... Wat dragen jullie onder je rijbroek? Ik ben al jaren op zoek naar echt fijn ondergoed maar het antwoord nog niet gevonden. Het moet blijven zitten, geen doorrijplekken geven en niet zo'n vreselijke onderbroeklijn door je strakke rijbroek heen geven.
ik gebruik gewoon mijn normale onderbroeken, ik doe niet speciaal een nieuwe aan. Maar je zou evt. invisble (?) ondebroeken kunnen proberen?