Hoe ziet een goede advertentie er uit?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:07

Mag ik zeggen dat ik je vraagprijs erg hoog vind? Voor hetzelfde geld kunnen wij nu een zeer goed gefokte bwp-er kopen die heel veel sportpotentie heeft maar weliswaar paardgefokt met goede ouderdieren maar in de E-pony maat gebleven. Dat paardje is echt geschikt voor de hogere sport maar heeft ook nog niet veel gedaan, vandaar de prijs.

Niet lelijk bedoeld en ik vind de draffoto's best leuk maar in de standfoto's is ze erg eenvoudig gebouwd. Meer Haflinger dan Arabier.

Voor een pony die alleen recreatief gereden kan worden en nog niet mee is geweest op wandeling/buitenrit zou ik nooit dat bedrag geven.

Bedoel het niet kwaad of lelijk maar ik vrees dat je haar voor dit bedrag niet simpel verkocht gaat krijgen. Zeg nooit nooit maar het zal wel wat lastiger zijn.

Verder lijkt het me best een leuk dier voor de recreatieruiter maar die zullen er misschien wel over vallen dat ze nog niet mee naar buiten is geweest. Zou haar met een ervaren ruiter een paar keer op buitenrit sturen en, als dat goed gaat, dat in de advertentie vermelden. Denk dat je dan veel meer kans maakt om haar kwijt te raken voor het bedrag wat je nu vraagt.

LadyMadonna

Re: Hoe ziet een goede advertentie er uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 22:11

Ik vond de prijs bepalen erg lastig, heb de prijs gebaseerd op vergelijkbare pony's op Mp en op de prijs waarvoor haar volle zus is weg gegaan. (Luxer, maar groener).
En nogmaals, ze zit niet op een schopstoel... Het is een geweldige pony, alleen helaas niet voor mij...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:24

Ja, maar juist dat luxer levert op.

Ze zit niet op de schopstoel dus als je dat ervoor wilt hebben zou ik haar toch vaker mee naar buiten laten nemen zodat ze daar enigszins ervaring in heeft/krijgt.

Het is wel zo dat elke maand stalling ook afgaat van het geld wat je uiteindelijk krijgt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 22:29

Ik pb je even :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 07:30

Standfoto 1 zou ik niet gebruiken LM, daar komt ze te overbouwd op over.