Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
elenaMM77 schreef:http://www.soulisse.com/#!intensieve-tr ... -2015/crs5
ruitervakantie..
ben daar enkele jaren achtereen op vakantie geweest.. fijne paarden waar ze zuinig op zijn, leuke camping, mooie omgeving.. 1-4 ruiters per week.
mag ook via pb hoor.
Daarbij is het ook nog eens buiten mijn prijsklasse.
Die week van 15 augustus lukt niet want de 16e beginnen de scholen en dan was er nog een optie de week van af 26 juli. Helaas zijn mijn ouders die week op vakantie en moet ik op het huis passen daarbij heb ik ook nog allemaal dingen ingepland met mijn vriend. Gaat hem helaas ook niet worden. Ik hoop zo dat er nog ergens een geschikt plaatsje voor mij is. xSannee schreef:Bij het Reelaer zijn er inderdaad genoeg ruiters van 16/17/18!
Beginnen de meeste HBO's niet gewoon op 1 september? Eventueel met een introweek de week ervoor? Maar dat is dan de week van 24 augustus.
Ik las dat je Ijslanders leuk vind, afgelopen weekend zijn er bovenop de Ijslanders die Ruth (Zomer) al beschreef ook nog een 8 andere Ijslanders aangekomen! Dus die zijn er in ieder geval zat.
Ik zou het Reelaer zeker aanraden, de groepen van de trektochten zijn eigenlijk altijd supergezellig, ook als er wat leeftijdsverschil is.
maar goed de optie moet wel vrij blijven mocht ik het nog wel willen gaan doen.
xSannee schreef:Ik zou er nog even goed naar kijken! Volgens mij beginnen alle HBO's gewoon op 1 september, dat is anders dan de middelbare scholen!
Zou zonde zijn als je daardoor een leuke week misloopt!
Citaat:Mbo en hoger onderwijs bepalen vakantiedata zelf
Instellingen in het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) en hoger onderwijs bepalen zelf de data van vakanties. De verplichte data voor de zomervakantie en de adviesdata voor de overige vakanties gelden dus niet voor deze scholen.
Gydja schreef:Sonja schreef:Volgens mij is er bij ons nog ruimte op het 18+kamp eind van deze maand...
Wie is 'ons'?