Zijn er mensen die enkel stappen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:19

Hoezo lastig? Hier zijn de pauzeplekken op paarden voorzien (zit hier echt in het paradijs <3 ) dus dat is al geen probleem .. Maar het lijkt me zo stom om gezellig alleen op een terras een pannenkoek te zitten eten :+ :')

Somebitch

Re: Zijn er mensen die enkel stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:25

Misschien is er iemand op bokt die met je mee wilt? :)

Anoniem

Re: Zijn er mensen die enkel stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:30

True.. maar dan is het weer afwachten hoe pony dat vindt :+ En dan moet je nog op 1 lijn zitten mbt rijden (wanneer wel/niet draven/galopperen etc.) en dat heb je dus allemaal niet als je alleen gaat...

Maarja, zo'n afstanden alleen doen.. ik weet het niet.. Iemand die dat wel doet? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:17

Ik zoek ook gewoon een bankje, picknicktafel of boomstam of iets om weer op m'n paard te klimmen :D

En jahoor, ik rij hele ritten alleen! Wat ik al zei staat paard aan huis en moet ik altijd alleen, dus ook als ik 10 km ga rijden.
Helaas hier maar één echt ruiterpad, dus tis voor ons vooral stappen, maar dat vind ik heerlijk, lekker beetje ronddwalen! En dat kan zo 15 km worden, kan gerust 4 uur weg zijn met alleen m'n paard als gezelschap :D

Waar kom je vandaan Sabine?