Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
rienne schreef:Hier in België is dat ook met de ruiterpaden. Overal wielerterroristen. Gelukkig is mijn paard groot en ik wat klein dus mijn voet hangt precies op hoogte van hun gezicht als ze mijn paard een pets geven. Ja dat doen ze, ze verwachten alleen mijn voet niet![]()
Maar echt belachelijk waar moeten wij ruiters op Den duur nog wel rijden en veilig?
, ach na een keertje 'per ongeluk' bijna door een ruiter te worden vertrapt zullen die MTBers ook wel wegblijven, ik zeg we vormen een cavalerie.
)
Echt waar zit het verstand.
Dat er afentoe eikels tussen zitten, heb je overal. Heb je sommige ruiters wel eens mee gemaakt?? 
Toydoll schreef:Dus ponylief ging achter die fietsers aan, in hun nek hijgend, en ik ging kapot van het lachen, die bange gezichten achterom, steeds harder proberend de fietsen op dat mulle zand.
NatasjavE schreef:Toydoll schreef:Dus ponylief ging achter die fietsers aan, in hun nek hijgend, en ik ging kapot van het lachen, die bange gezichten achterom, steeds harder proberend de fietsen op dat mulle zand.
Even roepen dan:
Jongens!!!!,...kunnen jullie een beetje meer door trappen. Ik moet mijn pony nu zo erg inhouden....
![]()
)