Mag dit wel? 0 als cijfer krijgen op een onderdeel in de B

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:42

elenaMM77 schreef:
Relaxed schreef:
Volgens de redenering van sommigen hier, incl jou, zou je voor een overgang die je te vroeg of te laat rijdt een 0 moeten krijgen, dat is natuurlijk onzin. Dan zou in de praktijk de 0 de nieuwe 6 worden :+

dan heb je mijn reactie en die van anderen niet goed gelezen. niemand zegt dat je het met een nul moet beoordelen.. sterker nog, ik zou dat jurylid een pakje maandverband gaan geven.. de vraag was 'mag' het, niet moet het.

Volgens mij heb ik het best goed gelezen
elenaMM77 schreef:
een nul mag gegeven worden voor een niet getoond onderdeel..
en heel cru, je bent idd niet tussen x en c aangesprongen in galop..

Je MAG hier gewoon geen 0 voor geven :n En inderdaad, pakje maandverband is bij zo'n jury volledig op zijn plaats :+

achtbaan_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:25

een jury mag idd een 0 geven voor een onderdeel wat niet getoond word

jojo_pranjic

Re: Mag dit wel? 0 als cijfer krijgen op een onderdeel in de B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:28

het mag wel want de opdracht word niet uitgevoerd maar persoonlijk zou ik (zeker in de B) geen 0 geven.

Starza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:09

Het is inderdaad mogelijk, ik had het persoonlijk niet gedaan, wel lekker van je winstpunt!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:31

jojo_pranjic schreef:
het mag wel want de opdracht word niet uitgevoerd maar persoonlijk zou ik (zeker in de B) geen 0 geven.

Starza schreef:
Het is inderdaad mogelijk, ik had het persoonlijk niet gedaan, wel lekker van je winstpunt!

achtbaan_fan schreef:

Pfff, als ik dit lees begrijp ik ook waarom er geklaagd wordt over juryleden. Hebben ze jullie dit echt zo geleerd op de cursus? %)
Dat kan ik me haast niet voorstellen. -O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:56

Een 0 is imo toch het cijfer voor iets wat ze niet gezien hebben op de plaats waar het moet. Het is een èrg streng cijfer maar het is wel correct. Al geven de meeste juryleden gewoon een 3 oid omdat het dan ook wel duidelijk is dat er iets niet helemaal goed ging met bijbehorend commentaar. Maar officieel mogen ze die 0 gewoon geven. Kan je lang en kort over praten, zoals ik het begrijp heeft TS (als voorbeeld) een oefening niet op de juiste plaats laten zien en is die 0 terecht. Dat het te streng is ben ik overigens wel met iedereen eens.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:01

Toch heel apart om hier best veel meningen te lezen dat je blijkbaar een 0 mag geven omdat ts op n iets eerdere plek aansprong. Ik heb n keer op jurycursus L2 gereden proef, op de relaxstand, waardoor ik even niet oplette hij vlak voor de aangegeven letter uit de galop viel. Technisch gezien heb ik de overgang terug dus niet op de juiste plaats laten zien, maar echt niemand die er een 0 voor gaf, iedereen gaf een 4 inclusief de begeleider van de cursus (dacht ik O jurylid? Maar pin me er niet op vast). Kan me dus echt niet voorstellen dat je voor zoiets in de B(!) een 0 'mag' of zou geven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:26

Ik vind het ook raar!

Volte word gereden, voor bijv een 6 of 7 het aanspringen gebeurd te vroeg... word de volte in mijn ogen een 4 en te vroeg aan gesprongen word dan bij het aanspringen gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:34

Roodvos schreef:
jojo_pranjic schreef:

Starza schreef:

achtbaan_fan schreef:

Pfff, als ik dit lees begrijp ik ook waarom er geklaagd wordt over juryleden. Hebben ze jullie dit echt zo geleerd op de cursus? %)

Wie zegt dat ze juryleden zijn? :? Zo heb ik het iig niet geleerd op de cursus. Is ook meerdere keren in het topic aangegeven, maar sommige mensen lezen niet verder dan de OP.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 06:29

Idd wij hebben dit ook niet geleerd, een 3 of 4 is ook duidelijk :)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:12

Roodvos schreef:
jojo_pranjic schreef:

Starza schreef:

achtbaan_fan schreef:

2 van de 3 die je quote zijn pas 13 en zijn dus in geen geval officieel jurylid. ;)

De 3e staat geen leeftijd bij in het profiel.

En nee juryleden leren dit zeker niet op een cursus.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:02

Nou heb ik als secretariaat wel eens een jury gehad die met 0en smeet in de B.
Oke het paard ging niet in galop.
Maar ze reed wel het figuur wat gevraagd werd.
Paard liep redelijk nagevelijk en toch gaf ze 0 en

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:16

ponyparadijs schreef:
Nou heb ik als secretariaat wel eens een jury gehad die met 0en smeet in de B.
Oke het paard ging niet in galop.
Maar ze reed wel het figuur wat gevraagd werd.
Paard liep redelijk nagevelijk en toch gaf ze 0 en

De enige 0 die je dan zou kunnen geven (komt wel vaker voor dat de galop in de B niet lukt) is voor de overgang van galop naar draf, maar hier geef ik vaak voor de lijn nog een 1.. Voltes en aanspringen worden wel hele lage cijfers (2/3/4). Ik adviseer altijd om een extra volte te rijden en toch echt te zorgen dat je in galop komt :j Kost ontzettend veel punten...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:27

Tja er is voor alle galop onderdelen een 0 gegeven dat was best een beetje sneu
Ze had dan ook maar iets van 120-130 punten.
Dat is best zuur hoor