Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:42

Ik vind de broeken juist prima.Heb een spijkerrijbroek al 2 jaar,best vaak aan.
Verder heb ik erg fijne jodhpurs met chaps,maar dat waren wel dure.
Nu hebben ze ook weer hele mooie jodhpurs,luxe uitstraling en het voetbed is prima.
Maar met 120€ niet echt meer in het goedkope segment.
Dekens ook jaren gehad,verder hebben ze de keuze uit goedkoper en duurder en dus het bijbehorende kwaliteitsverschil.

Rendiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:49

Ik gebruik al jaren HH spullen en ben er erg tevreden over. Mijn wedstrijdrijbroek heb ik sinds mijn 13de jaar, nu dus al ruim 10 jaar en hij is niet kapot te krijgen! Ik rij minimaal eens per maand wedstrijd maar ook zeer regelmatig elke Week.

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:55

Harry's horse is mij altijd goed bevallen, niet te duur maar ziet er wel leuk uit. Ook hebben de spullen een goede kwaliteit/prijs verhouding

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:15

Ik heb aan het begin van de winter een winterdeken gekocht van HH voor mijn grote, slanke kwpn'er. Helaas heeft hij hier schuurplekken van gekregen. De meeste andere dekens die ik heb zijn van het eigen merk van Epplejeck (soort Tolga). Hier heeft hij nog nooit schuurplekken in gehad. En qua pasvorm leken ze wel op elkaar en beide glad van binnen. Nou zal niet iedere deken mooi liggen op elk paard. Maar ik ga weer terug naar EJ bij mijn ander paard BWP maar juist breed en wat grovere gebouwd ook nooit geen last van gehad met de dekens EJ. Een deken van HH zal best op andere soorten paarden probleemloos kunnen liggen maar bij mij geldt nu better safe than sorry. Halster van HH hebben een mooie prijs maar kwaliteit is daar ook naar. Voor de rest heb ik niet veel van HH maar die paar dingen ben ik weer tevreden over. Het merk heeft een goede kwaliteit-prijs verhouding. Dus niet duur maar je moet er dan ook niet het beste van het beste van verwachten maar het zal zeker wel voldoen.

FelinevdBerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:34

Haai

Ik heb een heel leuk setje van hh turquoise en bruin ! Echt heel leuk ok heb ook rijbroek (die is niet zo heel gied voor de prijs die je er voor betaalde) de caps en bescherming van hh is allemaal goed !

debbiew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 06:46

Naar mijn mening wisselt de kwaliteit van HH nog wel eens. Meestal is het wel oke, soms valt het een beetje tegen. Deze ervaringen had ik met name bij de rijbroeken. Wat me wel op valt trouwens is dat de prijzen van HH de laatste 10 jaar belachelijk zijn gestegen :oo waar het vroeger nog echt een goedkoop merk was, vind je nu sjabrakjes terug die qua prijs bijna zo duur zijn als een eurostar sjabrakje.

ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste 2,5 jaar niks meer bij HH heb gekocht, dus weet niet hoe het sindsdien ontwikkeld is :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 07:00

Ik heb altijd dekens van HH, liggen op mijn paard altijd super. Gebruik ook al 4 jaar intensief een stang&trens hoofdstel ervan die er nog super uit ziet en kwalitatief goed is. Peeskappen/strijklappen ook erg fijn.

Heb er ook dekjes van, die vind ik wat minder, verschuiven snel onder t zadel

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:52

De sokken zijn perfect. :') De enige die niet krimpen. Verder gewoon een nette prijs/kwaliteit verhouding. Veel spullen vind ik de kwaliteit te laag van, maar het materiaal wat ik daar voor in de plaats koop is ook minimaal twee keer zo duur dus dan mag het ook wel wat beter zijn natuurlijk :)

De rijbroeken vind ik best goed, maar de pasvorm is het eigenlijk allemaal net niet. Mijn rondgenaaide hoofdstel is na wat verzorging net zo soepel als mijn Passier. Toen ik het kocht was het wel een baksteen en had ik enorme spijt, maar na wat poetsen is het echt een fijn hoofdstel geworden en dat het dan wat minder lang mooi blijft als de Passier is de prijs natuurlijk ook weer naar. De caps vind ik over het algemeen niet mooi, maar zitten wel goed. Heb momenteel de challenge als trainingscap, ideaal aangezien de voering gewassen kan worden.

Dekens, beenbescherming, dekjes, jassen, jasjes en handschoenen koop ik er niet (meer) van.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:56

Rijbroeken (met zitvlak) vind ik echt een ramp, echt helemaal versleten/gepluisd na paar keer dragen met 3 verschillende broeken.

Verder (dekens, dekjes, peesjes en cap) prima.

Noiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:22

Heb al aantal jaar een hoofdstel met aansnoerriem van HH, kan gemakkelijk de vergelijking met A-merk doorstaan! Heel degelijk, kwalitatief beter dan mijn Micklem.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:17

p.s. ik heb net een facebookactie gelanceerd waar je een Harry's Horse fleecedeken kunt winnen.

Staat ook bij de advertenties op Bokt. En op FB uiteraard.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 09:22

wat een mooie deken Ruitersporth, heb meteen geliked en gedeeld.

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 21:39

Ik vind de shirtjes en rijbroeken enzv allemaal goedgekeurd.
Ben alleen niet zo fan van de caps van HH :) Ik vind dat ze zo strak om je hoofd zitten..

Mirthe2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:59

ik heb heel veel hh spullen bevalt me erg goed en nooit iets stuk gegaan. En ook nog goedkoop! maar op wedstrijden hebben anderen er wel meer moeite mee sommige vinden het raar als je op wedstrijd met goedkope spullen aankomt.. erg vervelend want veel hebben wij niet te besteden

Mirthe2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:59

ik heb heel veel hh spullen bevalt me erg goed en nooit iets stuk gegaan. En ook nog goedkoop! maar op wedstrijden hebben anderen er wel meer moeite mee sommige vinden het raar als je op wedstrijd met goedkope spullen aankomt.. erg vervelend want veel hebben wij niet te besteden

flodske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:04

Ik vind het een heel fijn merk! Ik heb er een cap van en een zadeldekje, en ik ben van beide spullen heel tevreden.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 04:58

Hylkje schreef:
wat een mooie deken Ruitersporth, heb meteen geliked en gedeeld.

Dank je wel!!

MaartMxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:52

ik had 1 regendeken voor mijn pony van HH. (mijn pony is nu verkocht) hij deed het alijd goed. ook mijn chaps zijn van HH. ik doe daar al 1,5 jaar mee en ze zijn nog prima. een beetje onderhouden. HH is echt een fijn merk

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:03

Ik vind die rijbroeken die koel in de zomer zijn en warmte vasthouden in de winter een erg fijn model hebben. Ze zijn hoog op de heupen en hebben lekkere diepe steekzakken.
Echter slijten ze helaas nogal snel :( . Vooral op het zitvlak zat er snel slijtage en de kleur (donkerblauw) werd als snel vaal. Heb dus nu maar een zwarte gekocht en heb er ook nog een witte wedstrijd broek van.
Eigenlijk zou ik dat model broek ook meer bij andere merken willen zien voor normale prijs. Ik de hoop wat tegen te komen dat minder hard slijt.

De dekens en dekjes vielen hier ook altijd tegen. De dekjes waren snel raar van kleur en krompen nog wel eens terwijl ik nooit warmer was dan 30 graden en ook maar 1 dekje per keer. De dekens hebben hier altijd slecht gepast omdat mijn paard tussen de 205 en 215 zat. Dus buiten bucas en horseware om waren de dekens of te klein of te groot. Peesbeschermers waren op full size ook niet groot genoeg voor de kogels van mijn paard.
Veel dingen paste dus ook niet goed. Ik was wel te spreken over die ouderwetse halster van hun, die in 101 kleuren en dan met wit of zwart neopreen onderlegd. Laatste halster wat ik daar van had is 2 weken terug kapot gegaan en had ik al bijna 10 jaar. Was een fijn losgooi halster omdat het snel droog was en het dus niet uitmaakte als het onder de modder zat of nat was van de regen.

Maar samengevat is het prijs kwaliteit verhouding wel goed. Echter koop ik over het algemeen spullen van betere kwaliteit dus heb ik gewoon weinig HH spullen.