Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xApple schreef:Binnen kan het ook gevaarlijk zijnHier een luik losgewaaid vanuit een musketonhaak
![]()
Hij zat daarmee aan de muur bevestigd. Echt super stevig zou je denken.
Ben blij dat mn pony die niet tegen zn koppie heeft gekregen (ze staan in de paddock).
.

Rijden gaat dus ook niet, al is de hoefslag redelijk droog maar dan schrikken ze weer van de "etende" heg die er om heen staat.. cp112 schreef:Ik heb alles binnen. Zelfs de 2 die 24/7 buiten staan heb ik samen in een box gedrukt.
Het hagelt en hoost hier steeds. Een van de paarden die altijd buiten staan stond vanmorgen de rillen. Dus hup op stal. Die 2 gaan er vanavond weer uit. De rest morgenochtend (staan altijd snachts op stal).
Ook zijn er al behoorlijk wat draden geknapt inmiddels buiten. Aangezien ik ook een hengst heb is het gewoon niet verantwoord om ze buiten te zetten.
Het is wel even creatief zijn als je niet genoeg boxen hebt
[ [url=m/Acyv97.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HPgpZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H75p4f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gydja schreef:cp112 schreef:Ik heb alles binnen. Zelfs de 2 die 24/7 buiten staan heb ik samen in een box gedrukt.
Het hagelt en hoost hier steeds. Een van de paarden die altijd buiten staan stond vanmorgen de rillen. Dus hup op stal. Die 2 gaan er vanavond weer uit. De rest morgenochtend (staan altijd snachts op stal).
Ook zijn er al behoorlijk wat draden geknapt inmiddels buiten. Aangezien ik ook een hengst heb is het gewoon niet verantwoord om ze buiten te zetten.
[ [url=m/Acyv97.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HPgpZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H75p4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heeft die tinker een leuke aftekening op zijn/haar neus!
Niet die helemaal rechts (heeft ook een leuk koppie) maar die daar naast. Laatste foto

cp112 schreef:Ik heb alles binnen. Zelfs de 2 die 24/7 buiten staan heb ik samen in een box gedrukt.
m/Acyv97.jpg
m/HPgpZU.jpg
m/H75p4f.jpg