Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kozbi schreef:Oh tis wel de hengst die ik ken. Ik wil niet vervelend doen en kan zijn dat ik het fout heb, maar deze hengst is niet A1 gekeurd maar B1 sport. En alleen in België definitief goed gekeurd. Wil niet als een trut overkomen maar ik geloof t verhaal niet helemaal omdat je ten eerste ontiegelijk veel spelfouten maak, hier op bokt en op de paardenmelk site staan ook rare dingen. En ten tweede ben je niet de man die zich zelf 'eigenaar' noemde bij de dekking van Eefje (haflinger van n kennis)
Nja mijn mening, voel je niet aangevallen vind het alleen een raar verhaal.
Peelie schreef:Ik heb ook zeer zware dyslexie (gediagnosticeerd) en zelfs ik typ niet zo beroerd. Iets met spellingcontrole ed...
Jammer dat mijn websites voor wedstrijden ed compleet genegeerd wordt en er ook niet op andere gereageerd wordt als het om iets inhoudelijks gaat.
Man wat een geze*k weer op niks. Je kan er toch uit komen wat er staat dus.
Waar in België (welke provincie) zou je starten? Yvank_ schreef:Kozbi schreef:Oh tis wel de hengst die ik ken. Ik wil niet vervelend doen en kan zijn dat ik het fout heb, maar deze hengst is niet A1 gekeurd maar B1 sport. En alleen in België definitief goed gekeurd. Wil niet als een trut overkomen maar ik geloof t verhaal niet helemaal omdat je ten eerste ontiegelijk veel spelfouten maak, hier op bokt en op de paardenmelk site staan ook rare dingen. En ten tweede ben je niet de man die zich zelf 'eigenaar' noemde bij de dekking van Eefje (haflinger van n kennis)
Nja mijn mening, voel je niet aangevallen vind het alleen een raar verhaal.
Steinbach is goedgekeurd in Nl stond dit jaar nog 1A
Ayasha schreef:Peelie schreef:Ik heb ook zeer zware dyslexie (gediagnosticeerd) en zelfs ik typ niet zo beroerd. Iets met spellingcontrole ed...
Jammer dat mijn websites voor wedstrijden ed compleet genegeerd wordt en er ook niet op andere gereageerd wordt als het om iets inhoudelijks gaat.
Want iedereen met dyslectie is hetzelfde....Man wat een geze*k weer op niks. Je kan er toch uit komen wat er staat dus.
TS; in Belgie kan je dus wel gewoon bij de VLP starten.Waar in België (welke provincie) zou je starten?
Dan zou het niet nodig zijn om hem te laten immatriculeren als paard. mimp3 schreef:Volgens mij mag je in Nederland bij wedstrijden van de aangespannen haflinger gewoon met een hengst starten zonder startkaart en dan je punten volrijden tot de klasse L2 en dan krijg je een startkaart met de punten die je hebt behaald dus ben je dan officieel L2. Er is inderdaad een uitzondering bij dit ras evenals diverse Barokke stamboeken. Weet namelijk dat we een paar jaar geleden met DAH een wedstrijd organiseerden waarbij het dus mogelijk was vanwege deze uitzondering. De hengst misdroeg zich een beetje dus onze discussie was toen nog of het wel zo verstandig is. maar ik zou bij De Aangespannen haflinger oost eens informeren dan weet je het zeker.
Yvank_ schreef:Volgensmij kan dat niet... KNHS heeft daar een hele duidelijke regel voor max L1 + 1
Als iemand al eens eerder gestart is en dan officieel direct M2 begint dan kan je idd wel direct M2 met winst zijn. Maar niet overstappen vanuit onofficieel. Zou mooi makkelijk zijn immers... Dan kan ik ook wel een startpas aanvragen en M1 direct officieel met Fjord van vriendin.
Yvank_ schreef:Volgensmij kan dat niet... KNHS heeft daar een hele duidelijke regel voor max L1 + 1
Als iemand al eens eerder gestart is en dan officieel direct M2 begint dan kan je idd wel direct M2 met winst zijn. Maar niet overstappen vanuit onofficieel. Zou mooi makkelijk zijn immers... Dan kan ik ook wel een startpas aanvragen en M1 direct officieel met Fjord van vriendin.