Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

http://www.stmartinus-somerendorp.nl/index.php/etr
Foto's vanaf mijn heerlijke plekje op de pauze plaats
keona schreef:Wat ik wel raar vind en wat ik zelf de volgende keer doe.op de site stond duidelijk dat je een cap moest dragen, wij rijden normaal nooit met cap enkel op wedstrijd waar het verplicht is, hier zou het ook verplicht zijn onder het zadel en op de koets.maar op de foto, s zie ik er genoeg zonder cap.dus komende keer bij een enjoy heb ik ze bij me maar zet ik ze ook niet op.
speurneusc schreef:keona schreef:Wat ik wel raar vind en wat ik zelf de volgende keer doe.op de site stond duidelijk dat je een cap moest dragen, wij rijden normaal nooit met cap enkel op wedstrijd waar het verplicht is, hier zou het ook verplicht zijn onder het zadel en op de koets.maar op de foto, s zie ik er genoeg zonder cap.dus komende keer bij een enjoy heb ik ze bij me maar zet ik ze ook niet op.
Das dan weer een compleet rare instelling en ff natrappen, en ja ik was een van die geen cap op heb, ik kan medisch geen cap meer op en heb ook een doktersverklaring waarom. en zoals je ook ziet op de foto's hebben wij ook geen hesje aan en rijden wij officieel ook niet mee daarom.