kiwiwitje schreef:Ik vind dat wel een stomme opmerking. Sterker, ik werk o.a op grote concoursen, op het stallen complex en ook daar komt vaak voer mee. Toen ik voor meerdere(grote en kleine ) stallen heb gewerkt en gereden ging er ook voer mee. En met eigen paarden mee nemen voor meerdere dagen neem ik ook voor die dagen voer mee. Ten eerste fijn voor het paard en jezelf en ten 2e je weet nooit wat je aantreft op een andere stal.
Daarbij was ts wel blij met mijn bericht en dat was ook de bedoeling toch? Dat ts er iets aan had.
Dat gezegd te hebben, zeg ik niet dat jouw manier verkeerd is want iedereen houd er een andere manier van voeren op en van verzorging en niemand doet het zelfde met zijn of haar paard en het vervoeren etc.
Ook vond ik je post en deze niet heel vriendelijk. En dat vind ik jammer. Proberen hier elkaar te helpen. Vind het jammer dat omdat het niet gaat zoals jij gewend bent, je zo moet reageren en hoop dat we nu ontopic kunnen
Die stallen komen niet met een grensgevalcombi naar een wedstrijd maar met dikke combi's die simpelweg up-to-the-job zijn! Dat is geen vergelijk met TS die zich een dergelijk dikke combi blijkbaar niet kan of wil permitteren.
Dus graag niet jouw "professionele" denkbeelden projecteren op iemand die met hele andere dingen bezig is.