Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En heb je het stalgeld voor de gehele maand al betaald? nee, ook niet doen, want waar is het contract waar in Staat dat je moet betalen, nergens.. KellyOrazio_ schreef:: En heb je het stalgeld voor de gehele maand al betaald? nee, ook niet doen, want waar is het contract waar in Staat dat je moet betalen, nergens..
Dimple schreef:Knuffeldier, borg waarvoor? Hoe werkt dat precies? Met contract?
Een met R12343, je mag zonder opzegtermijn vertrekken. Contract is gewijzigd dus geen opzegtermijn...........
Rowie_lover schreef:Ja dat heb ik haar verteld maar zij ziet dit als smoes en gebruikt argumenten als dat ze ook op mijn facebook heeft gezien dat ik heb gegourmet met kerst en er kadootjes onder de boom lagen. En dat ik ook een andere brommer heb kunnen kopen (lees scooter was kapot, hebben we verkocht en van dat geld een brommer gekocht en is werkvervoer, maar dat doet er opeens niet toe!) dus dan kan ik haar ook wel borg betalen. Ik heb haar ook laten weten dat ik net als alle andere mensen het niet heel erg lang blijf doen als ik geen eten meer kan kopen en dat er dan ook geen inkomsten meer voor haar zijn maar echt ik kan niet tot haar doordringen. Het is vrij hopeloos.
die is goed!!!!ik vind niet dat ze het je nog mag vragen. Borg betaal je als je ergens net komt staan (als het al gevraagd wordt dan) KellyOrazio_ schreef:Dit heb ik al vaker gehoord en van dichtbij meegemaakt met vriendinnen en of andere stalgenootjes. Ik ga nergens staan (nog geen dag) zonder contract met duidelijke regels en wetten waar 2 handtekeningen onder staan. Praatjes geloof ik al lang niet Meer in, dit soort belachelijke siuaties komen er uit voort. Jou stalhoudster is niet echt klantvriendelijk of laat ik zeggen absoluut niet klantvriendelijk bezig. Betalen of opstappen?Prima, dan je rustig houden tot je een andere stal hebt (met contract en duidelijke regels) en dan zo van de een op de andere dag paard in de Trailer en wegrijden.
En heb je het stalgeld voor de gehele maand al betaald? nee, ook niet doen, want waar is het contract waar in Staat dat je moet betalen, nergens..
Rowie_lover schreef:Ik denk niet dat ik haar hoef te vragen of ze me vertrouwd want dat is voor mij op deze manier wel overduidelijk.
Ik baal er echt zo enorm van want ik had het echt ontzettend naar mijn zin op deze stal tot dit.... Ik sta er mee op en ga ermee naar bed zo ellendig dat ik me voel door deze situatie.
Rowie_lover schreef:Ja dat heb ik haar verteld maar zij ziet dit als smoes en gebruikt argumenten als dat ze ook op mijn facebook heeft gezien dat ik heb gegourmet met kerst en er kadootjes onder de boom lagen. En dat ik ook een andere brommer heb kunnen kopen (lees scooter was kapot, hebben we verkocht en van dat geld een brommer gekocht en is werkvervoer, maar dat doet er opeens niet toe!) dus dan kan ik haar ook wel borg betalen. Ik heb haar ook laten weten dat ik net als alle andere mensen het niet heel erg lang blijf doen als ik geen eten meer kan kopen en dat er dan ook geen inkomsten meer voor haar zijn maar echt ik kan niet tot haar doordringen. Het is vrij hopeloos.