decathlon caps

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:16

Mijn zusje heeft eren van de Decathlon, prima cap. Niet zo belachelijk duur en ik vind dat eren paar hele mooie tussen staan. Vind wel dat ze bij de Decathlon weinig tot geen goeie vormen hebben. Veel zijn te bol. -O-
Maar ik vind het prima caps.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:54

Hier ook al jaren en jaren caps van Decathlon. Paar jaar geleden ben ik gevallen (zo'n val dat je het ene moment nog op je ineens in centrifuge veranderde paard zit en het volgende moment met je gezicht op het asfalt ligt en er bezorgde mensen een ambulance gaan bellen) en toen zag mijn roodcapje er zo uit:

Afbeelding

Ik zelf heb er een slijmbeursontsteking in schouder, ontveld gezicht en lichte hersenschudding aan overgehouden. Ik was rechtstreeks met mijn schouder en hoofd op het wegdek geland := Dankzij deze cap zat ik binnen een week weer te paard. De cap is vervangen door een nieuwe. Helaas niet meer zelfde model en kleur maar wel weer eentje van Decathlon.

FlyingHuman

Re: decathlon caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:46

Ik heb ook een cap van de Decathlon aan 69.95 euro. Die cap werkt prima, natuurlijk niet te vergelijke met een cap van een hele andere prijsklasse maar ze zijn zeker niet slecht, zelfs heel goed voor hun prijsje! :D

LynnRuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 09:48

Een vriendin van mij heeft chaps van de Decathlon (de goedkoopste).
Zelf is ze niet heel tevreden over de kwaliteit, ze zakken regelmatig af en hebben niet echt grip.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik heb kunstleren.
Liefss,

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:07

LynnRuiter schreef:
Een vriendin van mij heeft chaps van de Decathlon (de goedkoopste).
Zelf is ze niet heel tevreden over de kwaliteit, ze zakken regelmatig af en hebben niet echt grip.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik heb kunstleren.
Liefss,

Dan past haar hoor niet bij de pasvorm. Ieder hoofd is anders, of ze heeft een verkeerde maat gekocht of ze past niet in de pasvorm van de decathlon.

Ik mocht eindelijk een nieuwe cap kopen van moeders, dus ik helemaal happy.
Is die online niet meer te bestellen....
Decathlon heeft het er maar zwaar mee, ze zijn volledig uitgeput..
Afbeelding

Joanne1987

Re: decathlon caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:19

Die heb ik ook! Pad gekocht, ben na 2 jaar weer gaan rijden en vond mij HH cap echt niet fijn meer en zo dik en zwaar.
Deze bevalt me super goed en kreeg gisteren zelfs nog van mijn instructrice en stal genoot de vraag waar die mooie cap vandaan komt.

wat aangedragen word met voor veiligheid kun je beter voor een duurdere gaan is echt geldklopperij, hebben niet voor niks een keurmerk. Ik ben heel tevreden, draagt ligt en geen zweet hoofd en het stukje glimmende past weer mooi bij mijn lak laarzen en lak neusriem :')