Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Drifter schreef:Hmm heb eens zitten zoeken omdat ik het wel interessant vond, maar inderdaad, retentierecht gaat niet zomaar in. Je zult toch de eigenaar schriftelijk in gebreke moeten stellen voordat je je op retentierecht (dus hek op slot) kunt beroepen voor zover ik dat heb kunnen vinden.
Het is best lastig, als je geen rechtsbijstandverzekering hebt zou ik als ik jouw was nu alvast hier http://www.rechtswinkel.nl mijn vraag stellen zodat je deskundig advies krijgt en je alvast bezig bent met 'wat kan ik nu als het geld niet verschijnt'
LadyKantje schreef:Of het slot wettelijk wel of niet mag, daar brand ik mijn vingers niet aan. Wat ik wel gemerkt heb is dat zodra mensen merken dat hun paard achter slot en grendel staat, ze ineens heel snel met geld op de proppen kunnen komen. Dat is eens bij mij op stal geweest. Het is meer een soort "leverage" om het maar even zo te noemen.

BaileyBruno schreef:Mensen! Ik heb het geld!
Het kosten erg veel moeite maar hen het nu gelukkig binnen!
Ik geef haar nog 1 kans, maar het moet zeker niet weer gebeuren en de kans krijgt ze puur omdat het de 1ste keer was en ieder mens een 2 de kans verdiend of niet?
Maar gebeurd het weer dan is ze gelijk weg!
Bedankt voor de tips en steun