Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. kimmetje26 schreef:Die van mij vind het heerlijk! Wil het liefste de hele dag knuffelen! En als hij dagje geen zin heeft laat ik hem. Hij geeft het aan. Soms trekt hij wel eens mijn muts over mijn ogen of legt hij zijn neus in mijn nek. En ook heel vaak krijg ik een lik over mijn wang.
Het is een knuffel paardje!
kimmetje26 schreef:En heel soms probeert hij de rits van mijn jas open te doen. ben ik in de kast bezig komt hij ook heel vaak onder mijn arm door kijken wat ik aan het doen ben.
Hij is alleen wat hardhandig in knuffelen en duwt je soms iets te hard. Of hij stoot soms een tand door je lip met losmaken van je sperriem en neusriem. Soms is hij beetje lomp
Willl65 schreef:kimmetje26 schreef:En heel soms probeert hij de rits van mijn jas open te doen. ben ik in de kast bezig komt hij ook heel vaak onder mijn arm door kijken wat ik aan het doen ben.
Hij is alleen wat hardhandig in knuffelen en duwt je soms iets te hard. Of hij stoot soms een tand door je lip met losmaken van je sperriem en neusriem. Soms is hij beetje lomp
Zoooo herkenbaar. Ik heb mijn bril vaak scheef op mijn gezicht staan hahahaha rits openen vind ik knap
danzzz schreef:Kusjes geef je aan je lief, niet aan je paard.
Paarden die neus aan neus staan zijn gewoon "in gesprek" met elkaar. En geloof me, op die manier kunnen mensen niet met paarden praten.
Let maar eens op hoe vaak het neus aan neus staan opeens een hap van het ene paard naar de ander oplevert.
Wipher schreef:"En hij vind het heerlijk" Ohja joh, hoe weet jij dat dan? Fluisterde die dat terug toen jij hem kusjes aan het geven was? Kom op hee, het zijn paarden, niet je vriendje. Als zij aangeeft dat ze het niet wil hebben, laat het dan gewoon.
rocymax schreef:Eerlijk gezegd vind ik sowieso dat er een beetje raar gereageerd wordt hier, het is net alsof we het over het mishandelen van een paard hebben. Als het paard het niet prettig vind, denk ik niet dat je er zelf nog plezier aan hebt of mee door gaat, er zijn immers zoveel dingen die paarden prettig vinden.(kroelen op de schoft, staartwortel , bips etc)
waarom wordt er altijd zo negatief gereageerd? Jammer hoor...
Geryon schreef:danzzz schreef:Kusjes geef je aan je lief, niet aan je paard.
Paarden die neus aan neus staan zijn gewoon "in gesprek" met elkaar. En geloof me, op die manier kunnen mensen niet met paarden praten.
Let maar eens op hoe vaak het neus aan neus staan opeens een hap van het ene paard naar de ander oplevert.
Mensen mogen hopelijk wel zelf bepalen aan wie ze een kus uitdelen. Paarden leren al heel snel dat een kus van een mens 'niets' betekent. Sommigen maken er zelfs een spel van. Afhankelijk van hoe en wanneer het baasje het paard een kus geeft, linkt het paard er iets aan.
@Wipher, soms heb ik zo'n medelijden met paarden als ik dit soort reacties als de jouwe lees. Blijkbaar kunnen hun baasjes ze niet verstaan.
finnens schreef:Een paard is geen mens. Dus een paard ziet het fijne er niet van in. Het is een trucje dat veel mensen aanleren.