Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koper schreef:oliebol, ik twijfel ontzettend. Al dagen ben ik zo veel mogelijk foto's aan het verzamelen van de Skyfall in gebruik en ik weet het echt niet. Diverse bokkers melden dat er paarden met lage halsaanzet goed in passen en als ik dan de foto's zie denk ik: da's geen paard met een lage hals.
En ik heb al zo veel dekenmiskopen gedaan waar mijn paard elke keer weer met doorweekte schouders onder vandaan komt dat ik het eigenlijk niet goed meer aandurf en ontzettend twijfel![]()
Ik vind het al zo moeilijk om van mijn Horseware-snobisme af te stappen maar oké. Het patroontje maakt me al lang niet meer uit, iets minder waterdicht en/of ademend wil ik ook nog wel voor lief nemen. Maar ik ben volledig de moed kwijt om nog het zoveelste model te proberen.
Laurievc schreef:Koper schreef:oliebol, ik twijfel ontzettend. Al dagen ben ik zo veel mogelijk foto's aan het verzamelen van de Skyfall in gebruik en ik weet het echt niet. Diverse bokkers melden dat er paarden met lage halsaanzet goed in passen en als ik dan de foto's zie denk ik: da's geen paard met een lage hals.
En ik heb al zo veel dekenmiskopen gedaan waar mijn paard elke keer weer met doorweekte schouders onder vandaan komt dat ik het eigenlijk niet goed meer aandurf en ontzettend twijfel![]()
Ik vind het al zo moeilijk om van mijn Horseware-snobisme af te stappen maar oké. Het patroontje maakt me al lang niet meer uit, iets minder waterdicht en/of ademend wil ik ook nog wel voor lief nemen. Maar ik ben volledig de moed kwijt om nog het zoveelste model te proberen.
Wat bedoel je met lage hals?

zit het te laag, voor de hals wel goed maar dan schuift het onder zijn borstbeen en trekt de boel naar achteren. Met als gevolg dat het om die reden dan dus trekt en nat wordt. 
liekec schreef:Koper, mijn paard heeft echt een hele lage halsaanzet, zeker voor een kwpn, als ie z'n nek naar beneden doet is er gewoon 0 ruimte voor de deken op de borst maar de Epplejeck rindal valt daar heel mooi. Zou hem alleen niet aanraden qua sloopbestendigheid na vandaag