Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zijn weliswaar maar half hoog, maar wel warm.
CoRiNa1983 schreef:Leer is nooit waterdicht hoogstens waterafstotend, het is de voering die de laars waterdicht maken, zoals al eerder genoemd hierboven Goretex voering is waterdicht als daarbij de nader van de voering dicht getapet worden is hij goed waterdicht als dat niet gedaan word laat het ook water door.

2a54z6e45r6r schreef:Ts: Waterafstotend wil niet zeggen dat het water naar binnen hoort te lopen zoals jij beschrijft.
Ze gaan wel een oplossing vinden, zeker omdat je ene laars nat is en de andere niet
Waterafstotend hoort water af te stoten en geen water zomaar naar binnen laten stromen, daarom loop je ook niet op sokken in de wei :p
Doggylover schreef:ik zat er over na te denken om de korte versie van Horka (de greenwich?) te kopen maar ga er nu erg aan twijfelen !
simodi schreef:Doggylover schreef:ik zat er over na te denken om de korte versie van Horka (de greenwich?) te kopen maar ga er nu erg aan twijfelen !
Met korte laarzen kun je niet (goed) rijden, dus als je ze ook daarvoor koopt kun je beter gewoon hoge koen. Bij Epplejeck zijn de outdoorlaarzen nu afgeprijsd volgens mij (afgelopen zaterdag nog wel in elk geval).