Kou, fijne handschoenen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Kou, fijne handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:56

Je hebt het wellicht al gelezen, ik heb gisteren Sealskinz gekocht. Ze zijn verdorie nog duurder dan mijn Roeckles, dus ze kunnen zien dat ze warm zijn en lang meegaan. :D

Bij mij is een voornaamste eis (ik schreef al "ijs", hoezo afwijking :D ) dat ik er moet mee kunnen fotograferen, en daar lijken ze toch net dun genoeg voor - ik kreeg al instant oververhitte handen in de winkel bij het passen, dus ik gok wel dat ze warm zijn. :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:59

goriginal schreef:
Roeckle heeft een paar die heel dun aan voelen, maar waar ik het in elk geval niet koud in krijg. Die zijn echt zo fijn, want je kunt dus ook gewoon het hoofdstel enzo indoen met handschoenen aan.

Heb ik ook! Heb liever dunne dan dikke, kan er alles mee en zit fantastisch. Normaal zijn handschoenen altijd rottig, altijd koude handen en heel vaak schurend op mijn knokkels omdat ik vrije lange vingers heb. Roeckl zit erg fijn :j

Dotje281

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:01

Ik weet niet welk merk ik heb maar ga bijv. eens een keer kijken bij winkels zoals Boerenbond of Welkoop

Jasper95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:46

De handschoenen van Ariat zijn niet te dik, heerlijk warm, en je kunt er goed mee rijden! Kosten wel iets meer, maar den heb je ook wat :)

KimberleyBos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:55

Ik gebruik altijd handschoentjes van Roeckl, erg fijn, veel grip en zijm niet super dik je kunt er fijn mee bewegen. Voor de winter heb ik gevoerde en de minder koude dagen heb ik ongevoerde en in de zomer gebruik ik de solarhandschoenen.

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:46

Ik rij met leren menhandschoenen krijg geen koude handen

Sandalio

Re: Kou, fijne handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:40

Ik rijd nu nog zonder handschoenen, maar voor van de winter ga ik eens kijken naar die van Roeckl, als ik dit topic zo lees :). Ik kende het merk helemaal niet!