Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renee_S schreef:Kerry_Tinker schreef:http://www.hitechgadget.nl/HI-VERWARMDE-SOKKEN.php deze verwarmde sokken lijken mij dus ook heerlijk...!
Oooh dat lijkt me wel wat! En ook echt goed betaalbaar
liliekska schreef:ik heb in de winter meestal thermorijlaarzen aan. 2 paar handschoentjes en veel zonder zadel ook heeft een vriendin zo'n bontje voor op het zadel heeerlijk warm!
en thermokleding!
Helaas...
voor drie tientjes er lekker warm bijzitten is voor mijn lijf ideaal! .png)
friesam schreef:MartineC1711 schreef:En bevroren tenen?Plastic zakjes werken bij mij helaas niet..
Edit; tegen koude billen heb ik ook nog niks gevonden trouwens.. Vriendlief is niet blij als ik thuis kom van stal
Zonder zadel rijden
.
AppleDumplin schreef:Maar....hebben jullie het echt nu al koud?Ik rijd nog in een wit zomerblousje

.png)
Karin schreef:AppleDumplin schreef:Maar....hebben jullie het echt nu al koud?Ik rijd nog in een wit zomerblousje
Wat lijkt het mij ontzettend fijn om het nooit koud te hebben. Of iig niet wanneer het 'pas' onder de 10 graden is. Eerlijk, ik meen het.
Daarentegen doe ik het bij 35 graden nog uitstekend, waar anderen bij 25 al ophouden met functioneren.
Nog een tip voor collega-koukleumen: bij Rinske hier op Bokt heb ik een paar winters geleden een capcover van fleece besteld. Op dagen met een ijskoude wind vind ik dat een heerlijk ding.
,daar kan ik dan weer niet tegen.Het is dat ik dieren heb...anders kwam ik met dat weer mijn bed niet uit
Dabo schreef:Kerry_Tinker schreef:Die oorwarmers zien er ook super uit! Koop je zulke dingen dan bij outdoor winkels?
Mijne heb ik bij de Action vandaan!! Dat was wel vorig jaar.. weet niet of ze ze nu ook hebben. Ik heb ze bij de Blokker vorig jaar ook gezien (in de 1-euro-bakken)

AppleDumplin schreef:Maar....hebben jullie het echt nu al koud?Ik rijd nog in een wit zomerblousje

) kom ik de winter zo wel door denk ik. Enige nadeel aan die stickers is dus dat ze na een tijd lopen niet zo comfi meer zitten onder m'n voeten...dus volgende keer miss óp m'n voeten...en dat ze wat heet aanvoelde als ik in een warmere omgeving was