Wie is hier nu asociaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 16:56

Robynn schreef:
Uiteraard heb ik dat ook gezegd en gedaan ;)
en toen begonnen ze met zijn allen te lachen en hield 1 zo'n gek de teugels vast en begonnen ze mijn paard te schoppen! Toen probeerde ik erdoorheen te rijden, maar dat ging niet. Zo makkelijk gaat het niet op zo'n moment.

Edit: Ik rij nu nog steeds hard de andere kant op in het bos als ik zo'n grote groep tegenkom...
Zoiets wil ik NOOOOIT meer meemaken :n

Jeetje ook heftig zeg! Snap het helemaal dat is doodeng! En je paardje is dan ook de dupe. En jij zit er nog steeds mee, maar denken zij daar nog aan? Ik denk het niet. Wat kunnen mensen toch wreed zijn....

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 17:11

xTammyy schreef:
Eng hoor TS! En vind het nog knap dat je 112 hebt gebeld.
De meesten zeggen hier wel "ik zou... Doen" maar als je in zo'n situatie zit heb je geen idee wat er gebeurd en wat je nog wel of niet kan.

Moet je ook eerlijk zeggen dat ik praktisch stijfbevroren op mn paard zat. Kon nog wel zeggen van: dat mag u niet doen, en doe even normaal, dit kan ook op een andere manier. Maar zelfs dat durfde ik even later niet meer want als ik wat zei gingen ze met zn achten helemaal door elkaar heen tegen me schreeuwen. Dus wist het echt niet meer en toen werden ze fysiek ook nog eens agressief en toen heb ik 112 gebeld. Het enige wat ik constant dacht was: laat ik zelf rustig zo rustig mogelijk blijven anders wordt dit alleen maar erger! Dan doen ze mij of mijn paard echt wat ergs aan, je weet maar nooit... Zeker in zon peergroup. Niemand die ook tegen die man zei van: "doe dat maar niet" of "blijf van haar af!"

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 17:13

Jeetje TS, wat schrikken zeg :(:).

Net ook zo iets, ik was met mijn pony even naar buiten, uitstappen.

Ik hoorde tijdens het uitstappen al wel wat schoten, maar ze klonken ver weg. Toen zag ik er eentje lopen en vroeg ik netjes of zij even wouden wachten, dan draaide ik mijn pony om en konden zij het bosje weer in. (Dan maar kot rondje ipv lang). Kreeg ik een grote bek terug dat ik dat beest dan maar op moet voeden, en als dat beest t flikte om een auto te beschadigen zouden zij dat beest wel afknallen..

Gelukkig hoorde de buurman het en die is met de luchtbuks in zijn hand mij komen helpen en heeft gezegd dat als dat gebeurt hij de banden van de auto's lek schiet en de konijnen wegjaagt met waarschuwingsschoten..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 17:15

Nee als groep durven ze wel.... Dat zie je vaak gebeuren ook op scholen bijvb. Heb je ze alleen dan durven ze niks.

Poiuytrewq

Re: Wie is hier nu asociaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 17:21

Mooi moment om erop los te meppen met je zweep :D.

Achterlijke mensen pfftt.

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 17:22

Ess_Ramona schreef:
Jeetje TS, wat schrikken zeg :(:).

Net ook zo iets, ik was met mijn pony even naar buiten, uitstappen.

Ik hoorde tijdens het uitstappen al wel wat schoten, maar ze klonken ver weg. Toen zag ik er eentje lopen en vroeg ik netjes of zij even wouden wachten, dan draaide ik mijn pony om en konden zij het bosje weer in. (Dan maar kot rondje ipv lang). Kreeg ik een grote bek terug dat ik dat beest dan maar op moet voeden, en als dat beest t flikte om een auto te beschadigen zouden zij dat beest wel afknallen..

Gelukkig hoorde de buurman het en die is met de luchtbuks in zijn hand mij komen helpen en heeft gezegd dat als dat gebeurt hij de banden van de auto's lek schiet en de konijnen wegjaagt met waarschuwingsschoten..

Gelukkig kwam je buurman zeg! Maar zo zie je maar dat je tegenwoordig elkaar haast niet meer normaal kan aanspreken.. Jij vraagt beleefd wat en je wordt zo afgesnauwd. En lang leven je buurman met zn luchtbugs!!!!! _/-\o_

Margadi

Re: Wie is hier nu asociaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 14:44

Ik was van mn paard gestapt en die schandaal een klap terug verkocht :+ :') maar das wel echt niet normaal hoor