Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rijd er vaak
Lowara schreef:Onze vereniging het Twentse Ros in Lonneker ( uiteraard dus in Twente) gaat dit nu ook doen, toevallig hebben we zondag de aller eerste rit
Gewoon gezellig standaard onder begeleiding hoewel de leiding absoluut ook zelf gewoon deelnemers zijn natuurlijk!
Bij ons is het wel dat zowel vooraf als achteraf er een hapje, drankje en een lekker soepje klaarstaat voor alle deelnemers.
Geloof dat we als kosten 10 euro voor leden en 12,50 voor niet leden hebben, en er is al best veel animo voor.
Dus als je ook iets aanbied aan eten en drinken wat groot ingeslagen kan worden om de kosten laag te houden, blijft het voor alle partijen leuk
Wij merkten dat er best veel behoefte is aan bv sociale contacten, nieuwe routes en gezamelijke activiteiten hier, dus ik denk zeker dat het een meerwaarde voor je club gaat zijn
Femke_Tweety schreef:Even een vraagje in dit topic, in feite omdat ik geen beter passend topic vind.
Weet niet helemaal zeker of het hier wel past, maar altijd beter dan de andere topics die ik heb gevonden.
Is er ergens op bokt een centraal overzicht van georganiseerde ritten?
Zeg maar datum, plaats, afstanden etc?
Bij mij op stal is binnenkort ook een georganiseerde rit, wel uitgezet, maar niet in een grote groep. Zeg maar individueel of met klein groepje starten, wel uitgezette route, picknick en "bezemwagen" voor problemen onderweg.
Die zou daar mooi bij kunnen staan.
Verder zou ik zo'n overzicht leuk vinden om zelf mogelijk eens ergens anders een leuke rit te doen.
Ik weet dat er een overzicht is met enjoy the ride ritten, maar er zijn er ongetwijfeld ook die niet binnen dat format horen, maar die verder wel leuk zijn, en goed georganiseerd?
Weet iemand of zo'n topic/overzicht er is, en zo ja waar?
(mss met steeds vernieuwde openingspost of zo?)
. Ff vanmiddag overleggen. Wij komen namelijk te paard en moeten dan ook nog terug. En we hebben al ff geen enorme ritten gereden 
Cinnepin schreef:Ok! Top. Ff op stal overleggen, als we komen kom ik minstens met nog 1 iemand

Doe ik vd week ff