Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jasmijn159 schreef:Vanaf een B/C cup zou ik echt een sport bh aanraden.
Ik heb altijd beetje plaatsvervangende schaamte als ik iemand zie rijden/hartlopen met zulke 'wiebelige' borsten. Trekt de aandacht en van mij hoeft dat niet... Lijkt me ook onwijs zeer doen trouwens en kan me indenken dat ze er sneller van gaan hangen.
Ben heel erg benieuwd wat je ervaring gaat zijn!
Gewoon bij Divoza of Wehkamp ofzo. MamaMiesje schreef:Ik heb twee sport BH's van Freya.
Die zitten echt adembenemend strak in het begin, maar die zijn echt wel 'wiebelproof'
Ik heb overigens 65-70 FF
. Ik heb vrij grote borsten maar kan geen goede sport bh vinden. Heb er een van de hunkemoller met een rits aan de voorkant, maar laatst tijdens een buitenritje zaten mijn Jip en Janneke ineens in vrijheid mee ze swingen.. God wat is het dan moeilijk om je sportbh dan vast te maken! Wie weet er dan een goede en stevige voor een niet te dure prijs? KPet schreef:Ik ben wel benieuwd welke bh's dat dan zijn? Ik heb maat 75F. Heb een tijd met shockabsorber gereden, maar die klemmen alleen en duwen de dames enorm plat en op elkaar. Dat gaat op gegeven moment pijn doen en vies worden tussenin zeg maar.

), dat klopt wel. Maar ja...
xxcleeoo schreef:Geweldig hoe iedereen gewoon klakkeloos haar cupmaat plaatst. Ik heb vrij grote borsten maar kan geen goede sport bh vinden. Heb er een van de hunkemoller met een rits aan de voorkant, maar laatst tijdens een buitenritje zaten mijn Jip en Janneke ineens in vrijheid mee ze swingen.. God wat is het dan moeilijk om je sportbh dan vast te maken! Wie weet er dan een goede en stevige voor een niet te dure prijs?
Natsuki schreef:Ik heb een D-cup, maar daarg eigenlijk altijd een gewone, vindt dat ze juist meer steun geven. En anders zie je toch al sneller wat voor weer het is ben ik bang. Dat alles beweegt heb ik nooit last van, maar ik span mijn spieren rondom de borstkas enzo altijd vanzelf aan heb ik het idee, misschien werk dat dan wel als een natuurlijke beha.
Nog nooit gezien wat voor weer het is
Daar hou ik namelijk ook beslist niet van!

. En bedenk dat het sneller hotst dan je zelf in de gaten hebt. spotterick schreef:Sport bh is beter. Hier is de stof speciaal op gemaakt waardoor je minder beweging krijgt.
Verder is de stof ook sterker. Een gewone bh is heel erg elastisch en zeker bij de grotere maten dus ook erg beweeglijk.
Verder is het ook heel slecht voor je gewone bh als je hiermee paard gaat rijden omdat deze hier niet voor gemaakt zijn.
Dit merk ik namelijk meteen als ik deze de dag erop weer aan doe geeft mijn gewone bh veel minder steun.
Edit: Ik heb een sportbh van freya. Heerlijk om mee te sporten alleen niet om gewoon aan te hebben dan snijd deze bij mij maar ik heb dan ook maatje 70 J
KPet schreef:Edit: hoe doen jullie dat als je een paar uur op stal loopt? Hardlopen is even een uurtje en dan kan hij weer uit. Maar als ik twee paarden moet rijden en daarna nog werkzaamheden op stal moet verrichten zijn we wel weer een paar uur verder. Dan is een sportbh echt niet fijn meer.
Snijden gewoon in mijn huid.
plus dan zakken de bandjes niet af. Ik heb er zo een met een rits aan de voorkant dus ook geen gehannes met gespen op je rug of dat ding over je hoofd moeten trekken. Ben er heel content mee.