Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxDreamlove schreef:Rietjee11 schreef:Ken je het woord contract? Of moet ik het spellen voor je?
In het contract staat niks over bezichtigingen 1x per maand
Anders had ik niet getekend
jeetje Rianne zo ongelovelijk ben jij. Waarom spreken we niet af en praten we het zo uit ipv hierover?[/quote]Rietjee11 schreef:Ik ga niet meer reageren, ik ben dit nu ondertussen spuugzat. Belle is van mij, punt.
) xxDreamlove schreef:Rietjee11 schreef:
En waarom ben jij zonder te zeggen weggegaan dan? tegen de eigenaar van het land zeggen dat je je aangevallen voelde? Waarom praatte je dat biet uit dan? We hebben je al gezegd dat dat niet zo bedoeld was. Waarom update je mij dan niet.. Dus dat is allemaal lekker mooi gezegd.. Je zegt dat ik je stalk maar zelf Blokkeer en onblokkeer je me constant.....:
xxDreamlove schreef:Jullie zouden de gesprekken eens moeten lezen. Jullie zouden mij dan in me gelijk stellen. Ze liegt veel Rn logisch dat ik nu zo doe als jullie mij met ze allen aanvallen
xxDreamlove schreef:Jullie zouden de gesprekken eens moeten lezen. Jullie zouden mij dan in me gelijk stellen. Ze liegt veel Rn logisch dat ik nu zo doe als jullie mij met ze allen aanvallen
Pandameisje schreef:xxDreamlove schreef:Jullie zouden de gesprekken eens moeten lezen. Jullie zouden mij dan in me gelijk stellen. Ze liegt veel Rn logisch dat ik nu zo doe als jullie mij met ze allen aanvallen
daar ben ik wel mee eens jullie gaan bijna allemaal uit van 1 verhaal en niet van het andere verhaal.
een probleem heeft altijd meerdere verhalen en ga geen kant kiezen als jullie het andere verhaal niet weten.
TS ik had je nog een pb gestuurd.